توزیع فصل سوم «پدرخوانده» + زمان پخش تخصیص یارانه خرید از نمایشگاه کتاب برای دانش‌آموزان و فرهنگیان آمار فروش نمایش‌های روی صحنه تئاتر مشهد در هفته‌ای که گذشت (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) راه‌یابی نمایش «هیس» به فستیوال کلاسیک روسی سعدی یکی از خود ماست بهمن هاشمی تهیه‌کننده شد فراخوان مسابقه مطبوعاتی انجمن منتقدان، نویسندگان و پژوهشگران تئاتر «کیانو ریوز» در فیلم «سیستم سرگرمی خراب است» زنده‌یاد رضا داوودنژاد با «زندگی به شرط خنده» روی آنتن + زمان پخش آمار پرفروش‌ترین فیلم‌ها در سینما‌های خراسان‌رضوی طی هفته‌ای که گذشت (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) جایزه بهترین بازیگر جشنواره زنان بیروت در دستان صحرا اسدالهی پوستر جشنواره کن ۲۰۲۴ رونمایی شد + عکس بررسی فروش سینما‌های خراسان رضوی در ماهی که گذشت | «بی بدن» مشهدی‌ها در سایه «تمساح خونی» برگزیدگان پویش رسانه‌ای «ققنوس قلم» معرفی شدند + اسامی بازتاب اندیشه اسلامی در منظومه فکری سعدی برنامه‌های رادیو برای نمایشگاه کتاب تهران + زمان پخش تصویر شهر در بوم شعر سهراب سپهری
سرخط خبرها

جشنواره کن برای جذب مخاطب جهانی با تیک تاک قرارداد بست

  • کد خبر: ۱۰۲۴۶۸
  • ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۸
جشنواره کن برای جذب مخاطب جهانی با تیک تاک قرارداد بست
جشنواره کن که گرفتن عکس سلفی را هم در مراسم خود ممنوع کرده بود حالا از پلتفرم «تیک تاک» به‌عنوان همکار رسمی خود در این رویداد خبر داده است.

به گزارش شهرآرانیوز - در حالی که جشنواره کن همین چند سال پیش حتی سلفی‌گرفتن روی فرش قرمز این جشنواره را ممنوع کرده بود اکنون به دنبال کسب مخاطبان بیشتر جهانی است و قرار است اخبار پشت صحنه، صحنه‌های فرش قرمز پر زرق و برق این رویداد و مصاحبه با چهره‌ها را در اختیار کاربران «تیک تاک» قرار دهد.

تیک تاک هم گفته یک هشتگ با عنوان «تیک‌تاک شورت فیلم» راه می‌اندازد تا در همین زمینه رقابتی برای دریافت فیلم‌های کوتاه ۳۰ ثانیه‌ای تا ۳ دقیقه‌ای را هم‌زمان با جشنواره شروع کند. هیئت داوران اولین دوره این رویداد هم یک کارگردان نامدار خواهد بود که بعداً معرفی می‌شود. ۳ جایزه هم قرار است در طول جشنواره با حضور تیری فرمو، رییس جشنواره کن، به برندگان این رقابت اهدا شود.

هرچند اتحاد کن و تیک‌تاک بعید به نظر می‌رسد، اما از منطق به دور نیست، زیرا هردو تلاش دارند تا کانون توجه بین‌المللی باشند. تیک‌تاک از جشنواره حمایت مالی هم خواهد کرد.

تیری فرمو در این باره گفت همه تلاشش را می‌کند تا با نسل جوان علاقه‌مند به سینما ارتباط برقرار کند و اولین گام در این زمینه از سال ۲۰۱۸ با برنامه «۳ روز در کن» برداشته شد که نزدیک به ۲ هزار نفر در حدود ۱۸ تا ۲۸ سال را برای سفر از سراسر جهان و حضور در این جشنواره دعوت کرد.

منبع: مهر به نقل از ورایتی

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->