صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

فاطمه سلیمی، عضو هیئت‌رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد گفت: یکی از خلأ‌های مدیریتی کشور، نبود مدیریت یکپارچه شهری است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ عضو هیئت‌رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد گفت: مردم در مطالبه‌گری خواسته‌ها و نیاز‌های خود از نهاد‌های متولی امر دچار سردرگمی هستند و نمی‌دانند این مسائل را از چه طریقی دنبال کنند این موضوع بیانگر نبود مدیریت واحد و یکپارچه شهری است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهد، فاطمه سلیمی با بیان اینکه یکی از خلأ‌های مدیریتی کشور، نبود مدیریت یکپارچه شهری است، اظهار کرد: این موضوع را در نشست با نمایندگان مجلس شورای اسلامی و استاندار خراسان‌رضوی مطرح کردیم و بر آن تأکید داشتیم.

وی با اشاره به نشست‌های مردمی گوناگونی که اعضای شورای اسلامی شهر در محلات و مناطق مختلف برگزار کرده‌اند، گفت: شهروندان در این نشست‌ها مطالبات گوناگونی مطرح می‌کنند که متولی خیلی از آن‌ها شهرداری نیست.

سلیمی افزود: مردم در مطالبه‌گری خواسته‌ها و نیازهایشان از نهاد‌های متولی امر دچار سردرگمی هستند و نمی‌دانند این مسائل را از چه طریقی دنبال کنند.

عضو هیئت‌رئیسه شورای اسلامی شهر بیان کرد: بیشتر شهروندان گمان می‌کنند که شهرداری متولی و مسئول پاسخگویی به همه نیاز‌های آن‌هاست؛ درصورتی‌که این‌گونه نیست و دستگاه‌های دیگر مسئول هستند. همین نبود مدیریت یکپارچه سبب شده است تا نتوانیم به همه شهروندان پاسخگویی مناسب داشته باشیم.

سلیمی گفت: نبود مدیریت واحد موجب موازی‌کاری و هدررفت وقت و منابع می‌شود و نمی‌توان اولویت‌بندی و تقدم و تأخر پروژه‌ها را در دستورکار داشت.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.