صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

درحالی که اغلب کارشناسان مهر تایید می‌زنند بر حکمی که علیه باشگاه متخلف گل گهر سیرجان صادر شده، اما این سوال مطرح است که چرا فدراسیون فوتبال در نقش مجری فوتبال ایران، خود مرتکب خطایی به این بزرگی شده و بازیکن گابنی را تایید کرده است؟!

گروه ورزش|شهرآرانیوز، به دنبال حکمی که فدراسیون فوتبال علیه باشگاه گل گهر سیرجان صادر کرده این سوال به وجود آمده که آیا دیگر متخلفان این پرونده مورد بازخواست قرار می‌گیرند یا خیر؟! فدراسیون فوتبال در جریمه مالی و انضباطی باشگاه گل گهر سیرجان اقدام درستی انجام داد اما خود فدراسیون نیز در این ماجرا اهمال‌هایی انجام داده که باید به آن رسیدگی شود. 

طبق آن چه استعلام از فدراسیون فوتبال گابن مشخص کرده، دو نامه مهم به شماره N۳۴/FEGAFOOT/JPT/OCT۲۱ و N۰۳۷/FEGAFOOT/SGIYPT/NOV۱۶ جعلی بوده‌اند.

نامه N۳۴/FEGAFOOT/JPT/OCT۲۱ همان نامه‌ای است که پس از انتشار گزارشی درباره حضور غیرقانونی اریک بوکوم توسط باشگاه گل‌گهر رسانه‌ای شد که طبق آن، بوکوم چهار بازی دوستانه برای تیم A گابن انجام داده بود.

نامه دوم هم تکمیل‌کننده نامه نخست بود که اسامی چهار بازی دوستانه خیالی بوکوم برای تیم‌ملی گابن (لیبریا، توگو، بنین، رواندا) را نام برده بود. در آن زمان – پیش از دیدار با استقلال – دپارتمان بین‌الملل فدراسیون فوتبال تاییدیه این دو نامه را به سازمان لیگ اعلام کرد و کارت بازی بازیکن گابنی برای بازی با استقلال صادر شد.

سوالی که فدراسیون فوتبال و شخص عزیزی خادم باید به آن پاسخ دهد این است که، دپارتمان بین‌الملل با چه استدلال یا استعلامی در آن زمان این دو نامه جعلی را تایید کرد؟ چرا تحقیقات گسترده و استعلام‌هایی که برای صدور رای کمیته انضباطی گرفته شده در ابتدا صورت نگرفت که اکنون شاهد وقوع چنین جنجالی در لیگ برتر نباشیم؟ و بدتر از همه این‌ که چرا فدراسیون فوتبال با سکوت مقابل اشتباه و کم‌کاری بزرگ حمیرا اسدی، مدیر دپارتمان بین‌الملل، همه کاسه‌، کوزه‌ها را سر گل‌گهر خرد کرد؟

به هرحال لازم است که شهاب الدین عزیزی خادم، رئیس فدراسیون فوتبال ایران درباره این اتفاقات که در زیر مجموعه‌اش رخ می‌دهد، به افکار عمومی پاسخ دهد و صرف محروم و جریمه کردن یک باشگاه اززیر بار مسئولیتی که بر روی دوشش قرار گرفته شانه خالی نکند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.