اعتراض باشگاه پرسپولیس به تعداد کم بلیت خواسته هواداران سپاهان از مورایس: فقط پرسپولیس را ببر تراکتور به دنبال جذب مهاجم پرسپولیس رقابت سه پرسپولیسی برای یک پست ترکیب احتمالی سپاهان برای مصاف با پرسپولیس نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا پخش زنده بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا + تماشای آنلاین افتتاح بزرگترین نیروگاه خورشیدی پشت بامی کشور در مجموعه موج های آبی مشهد + فیلم یازدهمین تقابل نکونام با تراکتوری‌ها| درانتظار پنجاه و پنجمین بازی اولین تقابل اوسمار با مورایس| آمار‌ها به نفع مرد پرتغالی دفاع اوسمار از تعویض‌هایش مقابل آلومینیوم اراک یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد فرش مشهد میزبان لیگ بسکتبال جوانان کشور مبارزه کاراته‌کاران خراسان‌رضوی در آسیا تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر | عیارسنجی اوسمار تاریخ و ساعت بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر | تراکتور برای پرسپولیس بازی می‌کند! جریمه ۲۰۰ میلیونی تراکتور بازرسی هم به مسئله انتخابات هیئت فوتبال خراسان رضوی ورود کرد؛ دست نگه دارید، غیرقانونی است! شکست استقلال مطهری را بیمه می کند حضور بیرو مقابل سپاهان قطعی شد
سرخط خبرها

واکنش وحید شمسایی به شایعه حضورش به‌عنوان سرمربی تیم ملی فوتسال!

  • کد خبر: ۹۲۲۷۱
  • ۲۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۸
  • ۱
واکنش وحید شمسایی به شایعه حضورش به‌عنوان سرمربی تیم ملی فوتسال!
وحید شمسایی که گفته می شود گزینه اصلی جانشینی ناظم الشریعه است، گفته حاضر نیستم خودم را قالب کنم.

به گزارش شهرآرانیوز؛ کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال که این روز‌ها یکی از گزینه‌های نشستن روی نیمکت تیم ملی نیز محسوب می‌شود، دیروز در مصاحبه‌ای با خبرگزاری فارس، به شایعاتی که درباره‌اش شنیده می‌شود، واکنش نشان داد. وحید شمسایی ضمن تأیید داشتن پیشنهاد برای مربیگری در تیم ملی مدعی شد حاضر نیست با هر شرایطی کار کند.

هرچه دارم، از فوتسال است

وحید شمسایی در ابتدای صحبت‌هایش درباره جلسه خود با حسن کامرانی‌فر دبیرکل فدراسیون فوتبال و عزیزی‌خادم ریاست این فدراسیون، درباره حضورش در تیم ملی فوتسال به‌عنوان سرمربی گفت: یکسری از دوستان به من محبت دارند و تماس‌های زیادی در رابطه با حضورم در تیم ملی فوتسال داشته‌اند. صحبت‌هایی داشتم و ان‌شاءا... در آینده نزدیک در رابطه با این موضوع صحبت خواهم کرد، اما در رابطه با ریز و جزئیات این موضوع صحبت نمی‌کنم.

اگر آقایان خودشان تشخیص دادند، در‌این‌رابطه صحبت کنند. وی افزود: این فوتسال بوده که ما و آقایان را به سرمنزل مقصود رسانده است و اگر این رشته نبود، کسی ما را نمی‌شناخت. در زندگی برای من در‌چشم‌بودن و بزرگ‌نشان‌دادن مهم نیست و برایم فقط فوتسال اهمیت دارد.

مثل دیگران نیستم که به‌واسطه دیگری در جلسه‌ای حضور داشته باشم و بعد مدعی شوم که به من پیشنهاد سرمربیگری تیم‌های ملی پایه را داده‌اند. این شخص کارنامه خوبی در فوتسال نداشته و فقط همیشه مدعی بوده است و با هر تیم باشگاهی هم که کار کرده، آن تیم را به یک لیگ پایین‌تر سوق داده است. وی تأکید کرد: من آدمی نیستم که به‌خاطر هر کاری به هر اقدامی دست بزنم. من با افتخار ۲۳‌سال با فوتسال زندگی کردم، بار‌ها با این رشته برای کشورم افتخار آفریدم، مصدوم شدم، قلبم را آنژیو کردم و...؛ اما همچنان با عشق فوتسال را دوست دارم. با وجود‌این، قرار نیست که من جای کسی باشم و جای دیگری را بگیرم.

حاضر نیستم تحت هر شرایطی خودم را قالب کنم

وی در پاسخ به سؤالی مبنی‌بر اینکه حاضر است به‌عنوان سرمربی در تیم ملی فعالیت کند، گفت: همان‌طور‌که گفتم، حاضر نیستم تحت هر شرایطی خودم را به دیگران قالب کنم و اگر بتوانم کمک کنم، قطعا این کار را انجام می‌دهم. من هیچ وقت در طول زندگی‌ام به‌دنبال پست و مقام نبوده‌ام و همان‌طور‌که اطلاع دارید، زمانی که از کمیته فوتسال هم حکم داشتم، در هیچ جلسه‌ای از آن شرکت نکردم. من در زندگی‌ام معتقدم اگر توانایی انجام کار مثبت را دارم، پس باید حضور پیدا کنم و در غیر این صورت خیر.

فشار اقتصادی مردم، مهم‌تر از جزئیات فوتسال است

شمسایی در واکنش به حضور رحیم زارع، رئیس کمیته فوتسال و فوتبال مجلس شورای اسلامی، در اردوی تیم ملی، گفت: امیدوارم نماینده مجلس در خانه ملت که از استان فارس هم هست و از مردم هم رأی گرفته است، ابتدا به فکر مباحث اقتصادی و مشکلات مردم در شرایط کنونی باشد. مردم ما در شرایط سختی زندگی می‌کنند و خیلی بهتر بود این نماینده مجلس به‌جای ورود به ورزش و حضور در اردوی تیم ملی، به مشکلات مردم توجه می‌کرد. من می‌دانم نیتش خیر بوده، اما مشکلات فشار اقتصادی مردم مهم‌تر از جزئیات فوتسال است.

لیگ ما هنوز خودش را پیدا نکرده است

وی در رابطه با لیگ برتر فوتسال گفت: بعد از چند سال لیگ ما امسال به شرایط قبلی خودش برگشت، اما هنوز خودش را پیدا نکرده است. نتایج قابل پیش‌بینی زیادی در لیگ دیدیم و تعداد گل‌های زده زیادی در لیگ امسال اتفاق افتاد. اگر دقت کنیم، مدعیان لیگ امسال هم گیتی‌پسند و مس‌سونگون هستند. سن‌ایچ ساوه در ابتدای لیگ شروع خوبی داشت و بعد درجا زد، همچنین مقاومت البرز با فرهاد کشاورز عالی بود؛ اما کراپ با این مهره‌هایی که دارد، به جایگاه اصلی خود نرسیده است و مطمئن هستم در نیم‌فصل دوم، لیگ تغییرات زیادی دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
0
0
سلطان شمسایی
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->