صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی از فعالیت ۷ سرپناه ویژه افراد بی خانمان معتاد، افراد فاقد سرپناه و افراد آسیب دیده فاقد خانواده در خراسان رضوی خبر داد.

لاله سادات کوثری | شهرآرانیوز؛ مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی از فعالیت ۷ سرپناه ویژه افراد بی خانمان معتاد، افراد فاقد سرپناه و افراد آسیب دیده فاقد خانواده در خراسان رضوی خبر داد.

مسعود فیروزی با اعلام این خبر افزود: به منظور تقویت هماهنگی و فراهم سازی زمینه‌های پذیرش فوری افراد آسیب پذیر، بی خانمان و بی سرپناه، کارگروه ویژه‌ای با عنوان کارگروه اقدام و عمل مدیریت بحران در بهزیستی استان تشکیل شد.

مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی اظهار کرد: با توجه به ضرورت آمادگی فوری مراکز برای اسکان موقت افراد بی سرپناه و معتادان کارتن خواب، این کارگروه تشکیل و کار اجرایی خود را آغاز کرده است.

وی گفت: علاوه بر وجود مراکز کاهش آسیب که در مشهد و تعدادی از شهرستان‌ها فعال است، در این مراکز غذای گرم، استحمام، خدمات بهداشتی و درمانی و همچنین سرپناه و مکان استراحت در اختیار مراجعان قرار می‌گیرد.

مسئول کارگروه ویژه اسکان موقت افراد آسیب پذیر و بی خانمان بهزیستی خراسان رضوی گفت: به رؤسای بهزیستی شهرستان‌ها دستورات لازم داده شده است تا با مسئولان شهرستان، شهرداری‌ها و اعضای مدیریت بحران شهرستان همراهی داشته باشند و مراکز تحت نظارت بهزیستی را برای در نظر گرفتن امکانات ویژه اسکان موقت، بررسی و عملیات را به کارگروه استان گزارش کنند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.