نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و پالاس| فاجعه تن‌هاخ و رفقا! تاریخ و ساعت بازی پاریسن‌ژرمن و دورتمند در دور برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان | ام‌باپه به فینال می‌رسد؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و ششم (۱۷ اردیبهشت) | نکونام صدر را به پرسپولیس نمی‌دهد نتیجه بازی استقلال و ذوب‌آهن+ ویدیو گل‌ها(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)| واویلا از بلانکو ویدیو خلاصه بازی استقلال و ذوب‌آهن(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) سرآسیایی از هدایت سایپا کنار گذاشته شد محمد حسینی از خوشه طلایی کنار رفت | رضا ناصحی سرمربی شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| صدرنشینی ۳ ساعته؟ پخش زنده بازی فولاد و تراکتور در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب پرسپولیس برای دیدار مقابل نساجی اعلام شد پخش زنده بازی نساجی و پرسپولیس در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی سپاهان و استقلال خوزستان در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پرداخت پول به بازیکنی که با فوتبال خداحافظی کرده است! کمپ حجازی تجهیز می‌شود کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال طی ۱۷ روز ۴.۵ میلیارد تومان به جیب زد پخش زنده بازی استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین الاهلی در صدد تمدید قرارداد قائدی ۲ پهلوان ایرانی دوپینگی از آب در آمدند!
سرخط خبرها

جشنواره بزرگ ورزش جانبازان، معلولین و نابینایان در مشهد برگزار خواهد شد

  • کد خبر: ۱۰۹۲۳۸
  • ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۴
جشنواره بزرگ ورزش جانبازان، معلولین و نابینایان در مشهد برگزار خواهد شد
معاون تربیت بدنی و سلامت شهرداری مشهد از برگزاری جشنواره بزرگ ورزش جانبازان، معلولین و نابینایان در این شهر خبر داد.

گروه ورزش | شهرآرانیوز؛ سید حسین غیاثی در گفت‌وگو با شهرآرانیوز در خصوص برگزاری مسابقات جانبازان، معلولین و نابینایان در مشهد عنوان کرد: پس از برگزاری مسابقات جایزه بزرگ ماه رمضان، برای نخستین بار جشنواره بزرگ ورزش جانبازان، معلولین و نابیناییان مشهد در ۱۰ رشته والیبال نشسته، بسکتبال با ویلچر، بوچیا، دوومیدانی، گل‌بال نابیناییان، شنا، دارت، وزنه‌برداری، تنیس روی میز و تیراندای برگزار خواهد شد.

وی افزود: عبدالله ارجائی، شهردار مشهد همواره بر حمایت از ورزش‌های جانبازان و معلولین و ورزش بانوان تاکید دارند و کمیسیون ورزش و جوانان شورای شهر نیز حمایت خوبی را تا به امروز انجام دادند. خوشبختانه در ماه رمضان نیز تجربه خوبی را در برگزاری مسابقات ورزشی معلولین به دست آوردیم و استقبال بی نظیری از رقابت‌ها به عمل آمد، اما به واسطه برخی محدودیت‌ها نتوانستیم این مسابقات را در رشته‌های متعددی برگزار کنیم. از همین رو تصمیم گرفتیم با شرایط بهتر و برنامه‌ریزی ویژه‌تر جشنواره بزرگ ورزش جانبازان، معلولین و نابینایان را خرداد ماه در مشهد برگزار کنیم.

غیاثی اظهار کرد: ثبت‌نام این دوره از مسابقات آغاز شده است و تا ۱۶ خرداد ماه ادامه دارد. این مسابقات در بخش آقایان و بانوان همزمان با ولادت امام رضا (ع) از ۲۱ خرداد ماه استارت خواهد خورد و ورزشکاران حدود ۳۰ تا ۴۵ روز درگیر مسابقات خواهند بود.

معاون تربیت بدنی و سلامت شهرداری مشهد با اشاره به اینکه این جشنواره ورزشی با همایش بزرگ ویلچررانی در پارک ملت مشهد آغاز خواهد شد، تصریح کرد: پیش‌بینی ما حضور ۷۰۰ تا ۸۰۰ ورزشکار در این مسابقات است. شرکت در این مسابقات رایگان است و ورزشکاران در برخی رشته‌ها همچون دارت می‎‌توانند به همراه خانواده خود حضور یابند.

غیاثی در خصوص استعدادیابی در این دوره از مسابقات نیز گفت: در مسابقات والیبال نشسته جام رمضان، هادی رضایی، سرمربی تیم ملی والیبال نشسته ایران، ۲ نفر از بازیکنان رده پایه را به تیم‌های ملی والیبال نشسته انتخاب کرد. از همین رو قطعا در این دوره از مسابقات استعدادیابی توسط مربیان هیات جانبازان و معلولین در رشته‌های مختلف انجام خواهد شد و برنامه ریزی آن نیز شکل گرفته است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->