پخش زنده بازی فولاد و تراکتور در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب پرسپولیس برای دیدار مقابل نساجی اعلام شد پخش زنده بازی نساجی و پرسپولیس در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی سپاهان و استقلال خوزستان در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پرداخت پول به بازیکنی که با فوتبال خداحافظی کرده است! کمپ حجازی تجهیز می‌شود کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال طی ۱۷ روز ۴.۵ میلیارد تومان به جیب زد الاهلی در صدد تمدید قرارداد قائدی ۲ پهلوان ایرانی دوپینگی از آب در آمدند! نکونام در استقلال ماندنی شد؟ صادقی: برای وضعیت بسکتبال مشهد ناراحتم | در مشهد برای ورزش هزینه نمی‌کنند! نوشاد عالمیان، نفر ۴ رنکینگ جهانی تنیس روی میز را شکست داد معادله مجهول مدیریت استقلال | مالکان جدید وقت کشی نمی‌کنند نام «استقلال خلیج فارس» رای می‌آورد؟ اوسمار در قائمشهر به یاد قهرمانی اظهارنظرهای متفاوت ویسی در مورد سرمربی لیگ برتری
سرخط خبرها

ساعت و تاریخ دیدار تیم‌های ملی ژاپن و کرواسی در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی قطر

  • کد خبر: ۱۳۸۱۹۸
  • ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰
ساعت و تاریخ دیدار تیم‌های ملی ژاپن و کرواسی در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی قطر
تیم‌های ملی ژاپن و کرواسی از ساعت ۱۸:۳۰ روز دوشنبه ۱۴ آذرماه ۱۴۰۱، در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی قطر به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش شهرآرانیوز، تا به اینجای جام ژاپنی‌ها را باید مهمترین شگفتی‌ساز رقابت به حساب آورد. سامورایی‌ها در گروهی با حضور اسپانیا و آلمان حضور داشتند و در ابتدای کار بسیاری از کارشناسان حتی شانسی برای صعود هم برای این تیم آسیایی قائل نبودند. اما شاگردان موری‌یاسو دست به کار بزرگی زدند و با شکست هر دو غول فوتبال اروپا، باعث حذف آلمان نامدار شده و خودشان به عنوان صدرنشین گروه مرگ مسابقات به جمع ۱۶ تیم پایانی رسیدند. حالا نماینده آسیا با اعتماد به نفسی بالا در فکر خلق یک شگفتی دیگر است و می‌خواهد با شکست نایب‌قهرمان دوره قبل جام جهانی، به عملکرد درخشانش در قطر ادامه دهد. تاکوما آسانو که گل پیروزی ژاپن مقابل آلمان را زد، قبل از بازی امشب گفت: به نظرم کار ما تازه شروع شده است و هنوز به هدف خود نرسیده ایم. ژاپن هرگز در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی بازی نکرده و ما می‌خواهیم این کار را انجام دهیم. مطمئن هستم که مقابل کرواسی بهترین بازی ممکن را انجام می‌دهیم و این انتظاری است که از ژاپن می‌رود.
در طرف دیگر میدان، تا اینجای کار کروات‌ها نتوانستند عملکرد درخشان چهار سال پیش خود را در قطر تکرار کنند و همین موضوع هم باعث شد که آن‌ها در گروهشان پس از مراکش، به عنوان تیم دوم به این مرحله برسند. کروات‌ها تیم پرستاره‌ای را در اختیار دارند، اما بیشتر ستاره‌هایشان در این جام پا به سن گذاشته هستند و به احتمال فراوان آخرین جام جهانی خود را پشت سر می‌گذارند. مهمترین بازیکن آن‌ها هنوز لوکا مودریچ ۳۷ ساله است، اما در بین تیم پا به سن گذاشته کرواسی، ژوسکو گواردیول ۲۰ ساله در قلب خط دفاعی این تیم خود را به عنوان یکی از ارکان موفقیت کروات‌ها مطرح کرده است. کرواسی امیدوار است تا در بازی امشب با ترکیب تجربه بازیکنان قدیمی و انرژی چند مهره جوانش بتواند ژاپن شگفتی‌ساز را در بازی امشب شکست دهد و یک گام دیگر به تکرار افتخار حضور در فینال جام جهانی نزدیک شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->