جزییات حریق منزل مسکونی در خیابان آوینی مشهد (چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۳) متلاشی شدن باند سارقین احشام و کشف ۳۰ پرونده سرقت (۱۸ مهر ۱۴۰۳) زمان اعلام نتایج نهایی کنکور ۱۴۰۳ مشخص شد افزایش ۲۰ تا ۳۰ درصدی متقاضیان دانشگاه علمی کاربردی| سالانه باید به ۵۰ هزار نفر آموزش مهارتی ارائه شود چند ورزش‌ ساده برای کمک به پیشگیری و درمان آرتروز جزئیات رتبه‌بندی دانشگاه‌های جهانی تایمز در سال ۲۰۲۵ | دانشگاه‌های ایران چه رتبه‌ای دارند؟ رئیس جمهور شنبه در دانشگاه تهران | سال تحصیلی جدید با حضور پزشکیان آغاز خواهد شد فقط با یک روش ساده سرماخوردگی خود را درمان کنید دانستنی‌های بیشتر درباره تخم‌مرغ، غذایی ساده ولی بسیار ارزشمند | یک وعده طلایی ترافیک سنگین در پل انقلاب اسلامی، بزرگراه شهید سلیمانی و میدان ده‌دی در مشهد (۱۸ مهر ۱۴۰۳) بیش از ۲۲ هزار واکسن آنفلوانزا به دانشگاه علوم پزشکی مشهد رسید مشکل کمبود معلم در دبستان دخترانه شهید بیگلری مشهد بعد از ۱۷‌ روز حل شد! تصادف و واژگونی تاکسی در مشهد ۲ مصدوم برجای گذاشت (۱۸ مهر ۱۴۰۳) صنعت پست؛ انتظارات و امید‌ها همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در هیئت دولت تصویب شد | احکام جدید به زودی صادر می‌شود (۱۸ مهر ۱۴۰۳) افتتاح سی‌و‌هفتمین مجموعه آموزشی طرح «سه‌شنبه‌های افتتاح» | جبران کمبود سرانه آموزشی مشهد تا پایان سال‌۱۴۰۴ درباره آگهی‌های فروش اعضای بدن که رد پایش را در گوشه وکنار شهر مشهد می‌بینیم | فقر تا مغز استخوان دستیابی ایران به تولید قرنیه مصنوعی | چشم پزشکی ایران قابل مقایسه با آمریکا و اروپاست توضیحات آموزش و پرورش خراسان رضوی در خصوص حل مشکلات توزیع کتب درسی و کمبود معلم با شروع فصل سرد سیر طبیعی افزایش کرونا و آنفلوآنزا در کشور دیده می شود هم‌دلی و هم‌دردی دکتر غلامحسین نوفرستی یا بیماران سرطانی | معالج ناامیدی بازداشت ۴ فروشنده مشروبات الکلی در مازندران به اتهام قتل عمد افزایش حقوق دستیاران پزشکی از مهرماه ۱۴۰۳| رقم پرداختی‌ها تا ۲۵ میلیون تومان اعمال‌قانون ۲۰۶۴ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۱۰۰ خودروی متخلف توقیف شدند (۱۸ مهر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

توضیحات آموزش و پرورش خراسان رضوی در خصوص حل مشکلات توزیع کتب درسی و کمبود معلم

  • کد خبر: ۲۹۳۴۵۳
  • ۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۳
توضیحات آموزش و پرورش خراسان رضوی در خصوص حل مشکلات توزیع کتب درسی و کمبود معلم
مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: کلیه کتاب‌های درسی که از وزارت‌خانه به استان ارسال شود، در کمترین زمان ممکن به ادارات تحویل می‌شود و پیگیری موردی ثبت کتاب با کدملی، از وزارت‌خانه تا مدرسه توسط خود دانش‌آموز قابل‌رصد است.

حسین محمدزاده در گفتگو با شهرآرانیوز، در خصوص توزیع نامناسب کتب درسی در برخی مدارس اظهار کرد: دانش‌آموزانی که تا ۲۰ شهریورماه، در سامانه کتاب‌رسانی ثبت‌نام کرده‌اند، اکثراً کتاب‌هایشان توزیع شده و قابل‌رصد است و پیگیری‌ها نیز از طرف همکاران من در مرکز کتاب‌رسانی استان انجام می‌شود.

وی افزود: ۱۰۰ درصد دانش‌آموزانی که تا قبل از ۲۰ شهریورماه ثبت کتاب خود را به‌درستی انجام داده‌اند، کتاب‌های خود را تحویل گرفته‌اند. طی دو،سه ماه گذشته در خبرها، برنامه‌ها و اطلاعیه‌‎های مختلف به خانواده‌ها و دانش‌آموزان اعلام کردیم که هرچه زودتر نسبت به ثبت کتاب‌ها اقدام کنند.

محمدزاده بیان کرد: کتاب‌‎رسانی و توزیع کتاب یک فرایند است و پس از ثبت در سامانه، توسط وزارت‌خانه از تهران به استان ارسال می‌شود. همکاران ما در اولین فرصتی که این کتاب‌ها به استان برسد، توزیع را انجام می‌دهند. شاید برخی دانش‌آموزانی که در شهریورماه تجدید داشتند و اعلام نتیجه آن‌ها دیرتر انجام شده است، کتاب‌های خود را دیرتر دریافت کنند.

مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی با بیان اینکه اکثر مشکلات ما عدم ثبت کتاب توسط اولیا در زمان مقرر است، عنوان کرد: کلیه کتاب‌هایی که از وزارت‌خانه به استان ارسال شود، در کمترین زمان ممکن به ادارات تحویل می‌شود و پیگیری موردی ثبت کتاب با کدملی، از وزارت‌خانه تا مدرسه توسط خود دانش‌آموز قابل‌رصد است؛ یعنی می‎توانند در سامانه my.medu.ir کدملی خود را وارد کرده و پیگیری کنند.

وی ادامه داد: در صورتی که اولیا و دانش‎آموزان نیاز به پیگیری داشته و راهنمایی خواسته باشند، از مسیر‌های غیرمعقول وارد نشوند. اولیا و دانش‌آموزان می‌توانند با شماره تلفن ۰۵۱۳۷۶۵۱۳۰۰ تماس بگیرند و پیگیری کنند. همچنین می‌توانند به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۷۴۸۵ با ذکر نام مدرسه پیامک دهند تا پیگیری انجام شود.

محمدزاده در خصوص مشکل کمبود معلم در استان نیز گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، سامان‌دهی نیرو‌های آموزش و پرورش در موعد مقرر خود انجام شد و اکثر معلم‌ها سازمان‌دهی شدند، مگر تعدادی که موارد خاص داشتند یا به کمیسیون معرفی شدند یا استثنائاً معلمی نیاز به مرخصی خاص داشته است. شاید نارسایی‌هایی باشد که تدبیر شده و با درایتی که انجام شده، امسال کمبود معلم نخواهیم داشت.

مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا در استان کلاس بدون معلم داریم یا خیر، تصریح کرد: در صورتی که مورد خاصی وجود داشته باشد، والدین می‌توانند از طریق شماره پیامک ۳۰۰۰۷۴۸۵ پیگیری کنند که من به صورت خاص بررسی و حتماً رفع مشکل می‌کنم. ما ۸۵ تا ۹۰ هزار معلم در استان داریم که اگر تعدادی مشکلاتی داشته باشند، باید رسیدگی شود و راهکار آن را پیدا کنیم. والدین می‌توانند از طریق خود آموزش و پرورش و شماره پیامکی ۳۰۰۰۷۴۸۵ و شماره تلفن ۳۲۲۲۲۱۰۳، مشکلاتشان در مدرسه را پیگیری کنند تا رفع مشکل شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->