اجرای عملیات رفع خطر محل فرونشت بولوار کلاهدوز مشهد + فیلم و تصاویر بارش باران و لغزندگی معابر در جاده‌های خراسان‌رضوی (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) معاون وزیر کار: مشهد الگوی موفق توسعه حمل‌و‌نقل ریلی در سایر کلانشهر‌هاست ۱۰۰ قطعه زمین در بینالود به خانواده‌های دارای ۴ فرزند اختصاص یافت (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) شهردار مشهد: سیاست ما واگذاری اجرای برنامه‌های مناسبتی به مردم است به دنبال پذیرش سالانه ۴۰ هزار مددجوی زائر هستیم اصل ۴۳ قانون اساسی مورد غفلت قرار گرفته است «زائرسرای کرامت ۲» در مشهد افتتاح شد پیشرفت فیزیکی ۱۵ درصدی احداث رینگ سلامت بوستان بجمهن مشهد شهرداری مشهد ۴ نیروگاه خورشیدی احداث می‌کند استقرار نیرو‌ها و تجهیزات خدمات شهری همزمان با شروع بارندگی در مشهد امسال مشهد به صورت ویژه به استقبال دهه کرامت می‌رود | خیابان امام رضایی‌ها نقطه عطف برنامه‌های دهه کرامت ۱۴۰۳ است+ فیلم باران بهاری هوای کلانشهر مشهد را پاک کرد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) اعلام برنامه‌های صدا وسیمای خراسان رضوی جهت برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اعمال قانون ۱۷۴۹ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد | ۵۹ دستگاه خودرو متخلف توقیف شدند (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) خودرو پراید در صدر جدول خودرو‌های آلاینده مشهد قرار دارد ترافیک پر حجم مشهد در مسیر حوزه‌های امتحانی کنکور سراسری ۱۴۰۳ (۶ اردیبهشت۱۴۰۳) ساعت کار مترو مشهد در روز برگزاری کنکور تغییر کرد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) بارش باران بهاری درجاده‌های خراسان رضوی | مه‌گرفتگی در محور درگز-قوچان (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) رونمایی از پوستر برگزاری دومین رویداد اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت
سرخط خبرها

ورود به باغ‌ها و ویلا‌های اطراف مشهد ممنوع شد

  • کد خبر: ۲۲۱۹۸
  • ۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۲
ورود به باغ‌ها و ویلا‌های اطراف مشهد ممنوع شد
به منظور حفظ سلامت مردم و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا از تردد افراد غیر بومی به روستا‌ها و باغ ویلا‌ها جلوگیری می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، بخشدار مرکزی مشهد، در خصوص ممنوعیت رفت‌‌ و آمد به روستاها و باغ‌ویلاهای اطراف مشهد گفت: با توجه به تصمیمات متخذه در ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در شهرستان و همچنین مصوبات شورای تامین بخش، پیش از نوروز اعلام کرده بودیم به منظور حفظ سلامت مردم و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا از تردد افراد غیر بومی به روستاها و باغ ویلاها جلوگیری می شود.

 

ابوطالب سرابیان افزود: تمامی تفرجگاه ها و زیارتگاه ها و اماکن دیدنی در سطح بخش مرکزی مشهد تعطیل بوده و اجازه تردد به این مکانها را نمی دهیم.


سرابیان ضمن تشکر از همشهریان عزیز که به این مهم توجه کرده و تا کنون همکاری خوبی داشته اند اضافه کرد: به منظور قطع هر چه سریعتر زنجیره انتقال ویروس از امروز این طرح تشدید می‌شود و با همکاری بسیج و نیروی انتظامی از ورود افراد غیربومی به این مکان ها ممانعت به عمل خواهد آمد.


سرابیان از عموم مردم درخواست کرد که برای توفیق هر چه سریعتر در مبارزه با این ویروس ضمن ماندن در خانه های خود با عوامل اجرایی همکاری کنند.


وی ادامه داد: این عزیزان فقط به خاطر رضای خدا و سلامت هموطنانشان زندگی و کاشانه خود را رها کرده و در حال انجام این ماموریت خطیر هستند حفظ حرمت این زحمتکشان بر همه ما فرض و واجب است.
وی در خاتمه اظهار امیدواری کرد که به همت و دعای خیر مردم در این اعیاد شعبانیه به زودی زود این بلا از سر جامعه بشریت حذف شود.

 

وی همچنین با اشاره به این که تمامی اقدامات انجام شده فقط و فقط جهت قطع زنجیره انتقال کرونا است، گفت: باز هم تاکید می کنم تنها راه حل قطع این زنجیره در خانه ماندن است.

 

سرابیان گفت: ممنوعیت رفت‌وآمد برای تمامی روستاهای بخش مرکزی به جز روستاهایی که چسبیده به مشهد بوده و جزو شهر محسوب می‌شوند، اجرا خواهد شد و روستاهایی که کمی از مشهد فاصله گرفته و وارد جاده می‌شوند تحت کنترل قرار خواهند گرفت.

 

بخشدار مرکزی شهرستان مشهد ادامه داد: به دهیاران تمامی روستاها نیز ابلاغ شده که تابلوهای اطلاع‌رسانی نیز در مسیر روستاها نصب نمایند همچنین از تردد غیرضروری روستاییان به مشهد نیز جلوگیری بعمل آورند.

 

وی تصریح کرد: همچنین با همکاری بخش احمدآباد از امروز تا اطلاع ثانوی در جاده روستاهای ده غیبی ، بش ساروق ، عارفی ، کرتیان و بالندر محدودیت تردد و اتراق افراد غیر بومی و ساکن در مناطق ییلاقی و باغات اعمال می‌شود. از تردد افراد غیربومی جلوگیری به عمل خواهد آمد و با افراد خاطی برخورد قانونی می‌گردد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->