صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

ساعت کاری مراکز معاینه فنی در مشهد افزایش یافت

  • کد خبر: ۱۰۱۳۰۲
  • ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۷
رئیس اداره راهبری و نظارت بر مراکز معاینه فنی مشهد گفت: ساعت کاری مراکز معاینه فنی مشهد از ۱۴ تا ۲۹ اسفندماه از ساعت۱۶ به ساعت۲۰ افزایش یافت.

طنین همتی|شهرآرانیوز، مرتضی هدشی، رئیس اداره راهبری و نظارت بر مراکز معاینه فنی مشهد، درباره ساعت کاری مراکز معاینه فنی مشهد در روزهای پایانی سال جدید تصریح کرد: در آستانه سال جدید و افزایش سفرهای نوروزی و ورود زائران به مشهد، ساعت کاری مراکز معاینه فنی که از ۷:۳۰ تا ۱۶ بود، اکنون تا ساعت ۲۰ افزایش خواهد یافت. شهروندان بعدازظهر هم می‌توانند به این مراکز برای ارائه خدمات مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه در ایام نوروز فقط در روزهای یکم و سیزدهم مراکز تعطیل هستند، گفت: در بقیه ایام نوروز از ساعت ۸ تا ۱۳ مراکز باز هستند و در بقیه ایام سال جدید یعنی ۱۳ فروردین به بعد، طبق همان روال عادی ۷:۳۰ تا ۱۶ از شنبه تا چهارشنبه و پنجشنبه هم از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۳ فعال هستند.

به‌گفته هدشی، شهروندان از ظرفیت نوبت‌دهی اینترنتی هم می‌توانند استفاده کنند. وبگاه eservice.mashhad.ir سامانه نوبت‌دهی مراکز معاینه فنی است که شهروندان تا پنج روز آینده می‌توانند ساعت مدنظرشان را انتخاب کنند.

رئیس اداره راهبری و نظارت بر مراکز معاینه فنی مشهد یادآور شد: اکنون در محدوده مشهد پنج مرکز و هجده خط معاینه فنی فعال است. مرکز آزادی، مفتح، بهمن، رباط طرق و حافظ مراکز معاینه فنی ما در مشهد هستند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.