صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

۳۴ کاندیدا برای انتخابات یازدهم مشهد در روز دوم ثبت نام

  • کد خبر: ۱۰۵۶۲
  • ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۰
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: فرآیند ثبت نام داوطلبان شرکت در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ساعت ۸ صبح ۱۰ آذرماه در ۱۲ حوزه انتخابیه آغاز شد و در مجموع با احتساب ثبت نام‌های روز نخست، ۱۱۹ نفر در دو روز گذشته نام نویسی کرده اند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ حسن جعفری با اعلام این خبر اظهار کرد: از مجموع ثبت نام های انجام گرفته، 115 مورد نهایی شده و 4 نفر مورد هم درحال تکمیل ثبت نام و طی فرآیندهای قانونی هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی تصریح کرد: از مجموع داوطلبان ثبت نام شده در روز دوم، تعداد 51 نفر مرد و 11 نفر زن هستند که 9 نفر از بانوان در حوزه انتخابیه مشهد و کلات، یک نفر در حوزه انتخابیه سبزوار، جوین، جغتای، داورزن و خوشاب و یک نفر هم از حوزه انتخابیه کاشمر، بردسکن و خلیل آباد ثبت نام کرده اند.
وی میانگین سنی داوطلبان در روز دوم را 41 سال اعلام کرد و گفت: جوان ترین داوطلب 30 ساله و مسن ترین آن ها 70 ساله بوده است.
وی خاطرنشان کرد: از مجموع داوطلبان روز دوم، 16 نفر کارمند، 11 نفر فرهنگی، 7 نفر شغل آزاد، 6 نفر بازنشسته، یک نفر روحانی و 21 نفر دارای سایر مشاغل بوده اند.
لازم به ذکر است، از 57 نفر متقاضی ثبت نام در روز اول، تعداد 54 نفر به صورت قطعی ثبت نام و 3 نفر به روز بعد موکول شد که ثبت نام آن ها کامل شده است.
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.