صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیر فرهنگسرای شهر ترافیک شهرداری مشهد از برپایی نمایشگاه دست‌آفرینان برکت و کرامت از ۶ تا ۱۷ اردیبهشت ماه در بوستان چهل بازه خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، ولی فتحی‌پور با بیان این خبر اظهار کرد: به منظور توانمندسازی بانوان کارآفرین و سرپرست خانواده، نمایشگاه دست‌آفرینان برکت و کرامت در اردیبهشت ماه از ساعت ۱۸ الی ۲۳ به ارائه خدمات به عموم شهروندان می‌پردازد.

وی افزود: از ۱۷ اردیبهشت ماه نیز پنجمین نمایشگاه دست‌آفرینان برکت و کرامت به همت فرهنگسرای شهر ترافیک در بوستان نیلوفر آبی آغاز به‌کار می‌کند.

مدیر فرهنگسرای شهر ترافیک شهرداری مشهد بیان کرد: جامعه مخاطب ما در این نمایشگاه عمدتا بانوان سرپرست خانواده، بانوان بی‌سرپرست، افراد دارای معلولیت و افراد بهبودیافته از اعتیاد هستند.

فتحی‌پور تصریح کرد: برپایی این نمایشگاه اقدام خوبی در راستای حمایت از این افراد بوده است چرا که برای کاهش آسیب‌های اجتماعی یکی از مهم‌ترین مسائل بحث اشتغال است.

وی افزود: بانوان مسئول و دست اندر کار این نمایشگاه نیز از بانوان سرپرست خانواده هستند و شرایط را برای حضور افراد بررسی می‌کنند.

مدیر فرهنگسرای شهر ترافیک شهرداری مشهد عنوان کرد: در این نمایشگاه محصولات متنوعی از جمله غذاها، تنقلات و مواد خوراکی مختلف، صنایع دستی، زیور آلات و دست بافته‌ها به فروش می‌رسد.

منبع:پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.