اتمام مرمت بازار فرش و برخی پروژه‌های عمرانی منطقه ثامن در سال ۱۴۰۳ آموزش ١٠٠ هزار نفر در فرهنگسراهای سطح مشهد مقدس جوابیه فرودگاه مشهد در پی سرگردانی مسافران دبی (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) موفقیت قرارگاه عملیاتی خدمت به زائران نوروزی با همدلی و همکاری تمام دستگاه‌ها مأموریت قرارگاه عملیاتی خدمت به زائران نوروزی چهل‌روزه بود تشرف پنج میلیون زائر به حرم مطهر رضوی در شب‌های قدر کاهش ٢۶ درصدی تصادفات جاده‌ای خراسان رضوی در نوروز ۱۴۰۳ بهره‌برداری پارکینگ طبقاتی ١۵٠٠ واحدی میدان شهدا تا انتهای بهار ۱۴۰۳ مراسم شکرانه خدمت قرارگاه عملیاتی زائران نوروزی مشهد برگزار شد دبیرکل مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: صنعت حمل‌ونقل در کلانشهر‌ها و مراکز استان‌ها به‌زودی برقی‌سازی می‌شود + فیلم تلاش مدیران شهری کلانشهرهای کشور برای ایجاد نشاط اجتماعی نشست مجمع شهرداران کلانشهر‌ها و مراکز استان‌ها به میزبانی مشهد | کلانشهر‌های ایران مهیای برپایی جشن‌های دهه کرامت + فیلم درباره یادگار آذربایجانی‌ها در مشهد شهردار تهران و رئیس مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: فعلا نمی‌توان در مورد مطالبات شهرداری‌ها به‌طور شفاف صحبت کرد + فیلم صدور ۲ هزار اخطاریه ایمنی ساخت‌وساز در برخوردارترین منطقه مشهد رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در مشهد: میدان‌داری مردم در عرصه‌های مختلف کلانشهر مشهد مشهود است نگاهی به وعده‌های مسئولان شهر مشهد برای سال ۱۴۰۳ طرح جدید شهرداری مشهد برای واگذاری موتورسیکلت برقی ۲ هفته دیگر نخستین اتوبوس برقی شهری مشهد تست می‌شود شهردار مشهدمقدس در مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: ۱۵ همت مطالبات ثبت شده شهرداری مشهد از دولت است + فیلم
سرخط خبرها

رییس شورای اسلامی مشهد: هیچ پروژه‌ای در شهرداری تعطیل نشده و به دنبال تسریع در تکمیل طرح‌های نیمه تمام هستیم

  • کد خبر: ۱۰۶۸۵۸
  • ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۹
رییس شورای اسلامی مشهد: هیچ پروژه‌ای در شهرداری تعطیل نشده و به دنبال تسریع در تکمیل طرح‌های نیمه تمام هستیم
رییس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: با شروع کار شورای ششم با بدهی پیمانکاران شهرداری مواجه بودیم که با پیگیری‌های صورت گرفته بخشی از این بدهی تسویه شد.

به گزارش شهرآرانیوز، حسن موحدیان افزود: با آغاز فعالیت شورای ششم ۶۸۰ میلیارد تومان خدمت در حاشیه شهر اختصاص یافت که با همت شورای محلات این رقم هزینه می‌شود.

وی با تاکید بر دنبال کردن توسعه متوازن در شهر مشهد ادامه داد: پرداختن به توسعه حاشیه شهر در اولویت است، اما برای تحقق این مهم به کمک دولتی نیز نیاز است.

رییس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: شهر مشهد شهری ملی است و ضرورت دارد اعتبارات خاصی از سوی دولت به فرهنگ و عمران این کلانشهر اختصاص یابد مثلا اگر دولت در طرح‌های کلان نظیر توسعه مترو و نوسازی حمل و نقل عمومی این شهر حمایت نکند این پروژه‌ها با مشکل مواجه خواهند شد.

موحدیان با اشاره به فرارسیدن نهم اردیبهشت ماه روز شورا‌ها افزود: شورا‌ها از مهمترین ارکان نظام و تبلور مدیریت مشارکتی و به دنبال تمرکززدایی هستند.

وی ادامه داد: شورا‌ها نظامی مقابل نظام استبدادی است و اگر با نظرات کارشناسی شکل بگیرند خروجی بسیار خوبی در توسعه شهر‌ها و روستا‌ها خواهند داشت و منجر به افزایش اعتماد عمومی می‌شوند.

رییس شورای اسلامی شهر مشهد در خصوص سرمایه گذاری در شهر مشهد نیز گفت: برای تسهیل سرمایه‌گذاری در این کلانشهر تلاش می‌شود.

موحدیان افزود: شورا بر عملکرد شهردای نظارت دارد و شهرداری ملزم به رعایت مصوبات شوراست.

وی در خصوص وضعیت مصوبات شورا در هیات تطبیق فرمانداری نیز اظهار کرد: یک مورد از مصوبات شورا تا کنون به هیات حل اختلاف ارجاع شده و بقیه مصوبات را هیات تطبیق فرمانداری تایید کرده است.

رییس شورای اسلامی شهر مشهد تاکید کرد: هیچ پروژه‌ای در شهرداری تعطیل نشده و به دنبال تسریع در تکمیل طرح‌های نیمه تمام هستیم، از طرح نوسازی و بهسازی بافت پیرامون حرم مصوب شورای عالی شهرسازی نیز حمایت می‌کنیم و تلاش می‌شود قانون را به بهترین نحو اجرا کنیم.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->