صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

پرسپولیس باید در شرایطی به مصاف سپاهان برود که در صورت لغزش دوباره ممکن است استقلال همین امشب جشن قهرمانی بگیرد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، در ادامه رقابت‌های لیگ برتر امشب پرسپولیس و سپاهان با هم دیدار می‌کنند. این آخرین شانس پرسپولیس شاید باشد، چون در صورت شکست مقابل شاگردان محرم نویدکیا و پیروزی استقلال مقابل فولاد، شاگردان فرهاد مجیدی جشن قهرمانی خواهندگرفت.

شنیده می‌شود پرسپولیس با تصمیم یحیی گل‌محمدی امشب با ترکیبی شبیه به بازی با ذوب وارد زمین خواهدشد. گفته می‌شود گل‌محمدی از عملکرد بازیکنانش در بازی با ذوب راضی بوده و معتقد است تیمش سوار بر بازی بوده و صرفا با بدشانسی پیروزی را با تساوی عوض کرده‌است.

سعید اقایی و وحید امیری تنها غایبان پرسپولیس به دلیل مصدومیت در بازی قبلی خواهندبود، اما خبر خوب برای شاگردان یحیی اینکه امید عالیشاه برای بازی با سپاهان مشکلی ندارد.

ترکیب پرسپولیس مقابل سپاهان

با این تفاسیر حامد لک سنگربان پرسپولیس در بازی با سپاهان خواهدبود. سیدجلال حسنیی، علی نعمتی، علی شجاعی و رامین رضاییان، در خط دفاع پرسپولیس به میدان خواهندرفت.

کمال کامیابی‌نیا که در بازی رفت گل پیروزی تیمش را مقابل سپاهان به ثمر رساند، در این بازی به ترکیب برگشته و جانشین رضا اسدی شده‌است.

در کنار او میلاد سرلک بازیکن سابق سپاهان نیز به میدان خواهدرفت تا شاید بتوانند در برابر فاز هجومی سپاهان، میانه میدان را از آن پرسپولیس کنند.

احسان پهلوان، امید عالیشاه و مهدی ترابی، سه بازیکنی هستند که یحیی گل‌محمدی برای بازی امشب روی آنها حساب ویژه‌ای باز کرده‌است.

تنها مهاجم پرسپولیس در بازی امروز تمیروف ازبک خواهدبود که بالاخره در بازی با ذوب پایش به گل باز شده و رضایت کادرفنی را به دست آورده است.

حامد پاکدل، مهدی عبدی، رضا اسدی، وحدت هنانوف، فرشاد فرجی و علی ابراهیمی نیز بازیکنان ذخیره پرسپولیس در این دیدار خواهندبود.

ترکیب سپاهان مقابل پرسپولیس

در آن سو اما محرم نویدکیا تیمش را با ترکیب رشید مظاهری، نژادمهدی، عزت پورقاز، امید نورافکن، دانیال اسماعیلی فر، محمدرضا حسینی، شهریار مغانلو، فرشاد احمدزاده، سروش رفیعی، مسعود ریکی و جلال علی محمدی به میدان خواهدفرستاد.

وولیسیانی، کنت و سجاد شهباززاده مهمترین نیمکت نشینان سپاهان در این بازی خواهندبود.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.