شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس اسامی داوران جام حذفی اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و چلسی| تحقیر بزرگ آبی‌ها آیا فرمانده فراجا از دروازه‌بان استقلال شکایت کرده است؟ تمدید با اوسمار با نظر هیات مدیره جدید تلاش شبانه‌روزی درویش برای ماندن در پرسپولیس بیرانوند مقابل سپاهان هم غایب است؟ اوسمار این سه بازیکن را می‌خواهد| رضاییان در لباس قرمز؟
سرخط خبرها

بلاتکلیفی بازیکنان خارجی پرسپولیس در آستانه شروع تمرینات

  • کد خبر: ۱۱۳۹۸۷
  • ۰۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۲
بلاتکلیفی بازیکنان خارجی پرسپولیس در آستانه شروع تمرینات
وضعیت عجیب بازیکنان خارجی پرسپولیس باعث شده است کسی از شرایط آن‌ها برای فصل بعد خبر نداشته باشد!

گروه ورزش/شهرآرانیوز، منوچهر صفروف، وحدت هنانوف و شرزود تمیروف سه بازیکن خارجی پرسپولیس هستند که هنوز تکلیف‌شان برای فصل آینده به صورت رسمی مشخص نشده است. این در شرایطی است که هر ۳ بازیکن برای فصل آینده با پرسپولیس قرارداد دارند، اما گفته شده که دست‌کم دو نفر از آن‌ها جایی در برنامه‌های فصل آینده گل‌محمدی ندارند.

شنیده‌ها حاکی از آن است که صفروف و تمیروف برای فصل آینده در پرسپولیس ماندنی نیستند و یحیی گل‌محمدی روی آن‌ها حسابی نکرده و فقط ممکن است هنانوف در جمع سرخپوشان ماندنی شود. با وجود اینکه هر ۳ بازیکن با پرسپولیس قرارداد دارند اگر بنا باشد آن‌ها از این تیم جدا شوند باید با رضایت طرفین باشد وگرنه باشگاه پرسپولیس باید خسارت سنگین دلاری پرداخت کند.

در همین خصوص در چند روز گذشته اعلام شد ممکن است این بازیکنان به صورت قرضی به تیم‌های دیگری بروند، اما وجود یک قانون این احتمال را رد می‌کند. با توجه به قانون اگر این بازیکنان حتی به صورت قرضی از پرسپولیس جدا شوند، اما بازهم در فهرست این تیم حاضر خواهند بود و البته سهمیه بازیکنان خارجی را هم پر می‌کنند. پس بنابراین اگر قرار باشد آن‌ها از پرسپولیس جدا شوند تا جای خالی در فهرست بازیکنان خارجی ایجاد شود، این جدایی باید به صورت قطعی باشد نه قرضی.

این در شرایطی است که طبق قانون هر تیم مجاز به جذب ۴ بازیکن خارجی که یکی حتما باید آسیایی باشد است. به این ترتیب پرسپولیس فعلا نمی‌تواند بازیکن خارجی جدیدی جذب کند، چون قرارداد گولسیانی هم به عنوان چهارمین خارجی بسته شده مگر اینکه از جمع ۳ بازیکن خارجی فعلی، یک یا چند نفر به صورت قطعی از پرسپولیس جدا شوند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->