برنامه کامل بازی‌های استقلال در فصل فوتبالی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ پرسپولیس برای جذب اخبار هر کاری می‌کند برنامه کامل بازی‌های پرسپولیس در لیگ برتر ۱۴۰۳-۱۴۰۴ زمان بازی استقلال و پرسپولیس مشخص شد چه کسانی در پرونده فساد فوتبال احضار و دستگیر شدند؟ مدیرعامل پیشین باشگاه شمس آذر قزوین آزاد شد (۲ مرداد ۱۴۰۳) آقای گل لیگ برتر هم بازی مهدی قایدی| تشکیل یک زوج جذاب ایرانی در امارات سید مهدی رحمتی سرمربی هوادار شد وینگر برزیلی در راه تبریز؟ کسب مقام سوم لیگ برتر شمشیربازی کشور توسط دختران خراسانی سرپرست استقلال معرفی شد مراسم بدرقه رکاب‌زن المپیکی ایران برگزار شد هرگز نخورد آب زمینی که بلند است | درباره پهلوان پوریای ولی کادر فنی نکو بدون تغییر در فصل جدید رئیس هیئت تیراندازی استان خراسان رضوی: ۸ میلیارد تومان برای قهرمان پروری نیاز داریم شرط‌وشروط گولسیانی برای تمدید قرارداد با پرسپولیس بلاتکلیفی عامل مصدومیت یامگا| حامدی‌فر در اتاق انتظار پرداخت بدهی ساپینتو در اولویت باشگاه استقلال احتمال لغو اردوی پرسپولیس در هلند پیروزی بیرانوند و استعفای درویش؟
سرخط خبرها

جدایی یک ملی‌پوش خدابنده‌لو را پرسپولیسی می‌کند

  • کد خبر: ۱۱۰۳۳۱
  • ۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۸
جدایی یک ملی‌پوش خدابنده‌لو را پرسپولیسی می‌کند
جدایی احتمالی یک پرسپولیسی شاید راه را برای ستاره تیم امید کشورمان باز کند.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، با اینکه هنوز فصل جاری لیگ برتر فوتبال کشورمان به اتمام نرسیده و البته فصل نقل‌وانتقالات تابستانی هم به صورت رسمی شروع نشده، اما اخبار و شایعات نقل‌وانتقالاتی غیررسمی در خصوص تیم‌های لیگ برتری به گوش می‌رسد.

یکی از این تیم‌ها که قاعدتاً فصل نقل‌وانتقالات پرسروصدایی را دنبال خواهد کرد پرسپولیس است. پرسپولیسی‌ها که پس از پنج فصل قهرمانی این فصل نتوانستند به این مقام برسند برای ترمیم و تقویت تیم خود برنامه دارند.

مسئولان باشگاه پرسپولیس با علیرضا بیرانوند و مرتضی پورعلی‌گنجی برای فصل آینده به توافق قطعی دست پیدا کردند تا این دو بازیکن ملی‌پوش جزو اولین خرید‌های یحیی گل‌محمدی باشد. منهای این دو بازیکن پرسپولیس ظاهرا با یک بازیکن دیگر هم به صورت قطعی به توافق رسیده و در روز‌های آینده خبر امضای قراردادش را رسانه‌ای خواهند کرد.

محمد خدابنده‌لو هافبک دفاعی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان که سهمیه امید هم محسوب می‌شود بازیکنی است که با مسئولان باشگاه پرسپولیس به توافق کامل رسیده و پس از بازگشت تیم امید از مسابقات پیش رویش قرارداد خود را با پرسپولیس امضا می‌کند تا او هم به جمع سرخپوشان به پیوندد.

این در شرایطی است که گفته می‌شود در پست خدابنده‌لو احتمال یک یا دو بازیکن از جمع پرسپولیسی‌ها جدا خواهند شد و جذب او هم به خاطر همین مسئله است. خدابنده‌لو جز بازیکنان جوان و آینده‌دار فوتبال ایران است که در یکی دو فصل گذشته خودش را توانسته مطرح کند. در این باره البته باید منتظر وضعیت میلاد سرلک هم بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->