بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا رسانه پتروشیمی جدایی خطیر را تایید کرد استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز
سرخط خبرها

لک: اگر فنایی صد باشد، تو صفر هم نیستی!

  • کد خبر: ۱۰۹۱۴۶
  • ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۶
لک: اگر فنایی صد باشد، تو صفر هم نیستی!
پاسخ تند حامد لک به انتقادهای مربی دروازه‌بان‌های سابق پرسپولیس موجی از واکنش‌ها را در پی داشته‌است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ گلر پرسپولیس که چند‌وقتی است مورد‌ هجمه قرار گرفته است، به محسن سیدی، مربی گلر‌های سابق پرسپولیس، گفت مثل تو به دیگران آویزان نشدم تا به پرسپولیس بیایم. حامد لک که فصل پر‌فراز‌و‌نشیبی را تا اینجای کار پشت‌سر گذاشته، دیروز سرانجام بعد از مدت‌ها سکوت لب به اعتراض گشو‌د و در مصاحبه‌ای با ورزش ۳، نسبت به مصاحبه‌های اطراف خودش واکنش نشان داد.

سه‌چهارماه هم در این تیم نبوده‌اند و خودشان را پیشکسوت می‌دانند

از روز اول که پیراهن مقدس تیم بزرگ پرسپولیس را پوشیدم، تصمیم گرفتم فقط روی کارم تمرکز کنم و هیچ مصاحبه‌ای نداشته باشم یا در فضای مجازی فعالیت آن‌چنانی نکنم؛ الان هم به خدا قسم نمی‌خواستم حرفی بزنم، ولی انگار نمی‌شود در مقابل صحبت‌های برخی افراد معلوم‌الحال سکوت کرد.

من اسم هیچ‌کسی را در مصاحبه‌ام نمی‌آورم، چون برخی افراد که در این مدت درباره پرسپولیس و شخص من و آقا‌داوود (فنایی) صحبت کرده‌اند، سه چهارماه هم در این تیم نبوده‌اند که حالا خودشان را پیشکسوت یا مربی سابق می‌دانند! این‌ها در حد پرسپولیس نیستند که درباره آن صحبت می‌کنند. اگر کارنامه بازی و مربیگری آقای فنایی ۱۰۰ باشد، شما صفر هم نیستی. پس بی‌دلیل خودت را به پرسپولیس نچسبان و با دو‌سه ماه حضور در این تیم، مدام به افراد اطرافت نگو که تیتر بزنند مربی سابق پرسپولیس فلان‌حرف را زد.

برای حضور در پرسپولیس آویزان کسی نشدم

خدا‌را‌شکر پس از دوازده سال بازی مداوم در لیگ برتر و حضور در تیم ملی، به تیم مورد‌علاقه‌ام رسیدم و برای پوشیدن پیراهن پرسپولیس زجر و زحمت کشیدم و مثل این آقا آویزان این‌و‌آن نشدم. به کسی هم پول ندادم تا من را به تیم بیاورند. آقای فنایی با سابقه بازی و کارنامه مربیگری در پرسپولیس حضور دارد، نه اینکه محتاج گلر‌ها شود تا به پرسپولیس برسد. من روز‌های خوب و شیرینی در پرسپولیس داشتم و قهرمانی لیگ و فینال آسیا را تجربه کردم، ولی اگر قصوری در این فصل بوده و در سه چهار بازی نتوانستم آن‌طور‌که می‌خواهم برای تیم محبوبم عملکرد داشته باشم، از همه پرسپولیسی‌های دوست‌داشتنی عذرخواهی می‌کنم.

فنایی مثل شما محتاج گلر‌ها نیست

اگر بخواهیم اسم پیشکسوتان و مربیان کارآمد پرسپولیس در تاریخ را نام ببریم، صد‌ها کتاب می‌شود که البته نام این آقایان در هیچ صفحه‌ای از آن جای ندارد. پس لطفا سکوت کنند و خودشان را وصله باشگاه بزرگ پرسپولیس نکنند. پرسپولیس بزرگ‌تر‌ها و هوادارانی دارد که حرف یا انتقادشان را روی چشمانم می‌گذارم، اما این آقایان حق ندارند یک کلمه درباره تیم و شخص من یا آقا‌داوود حرف بزنند.

با یک جست‌وجوی ساده می‌توانید ببینید که آن آقا چه سابقه‌ای داشته و کجا‌ها بوده و اصلا چطور وارد تیم‌ها شده است. حامد لک یادآور شد: آقای فنایی با سابقه بازی و کارنامه مربیگری در پرسپولیس حضور دارد، نه اینکه محتاج گلر‌ها شود تا به پرسپولیس برسد. آقای فنایی بازیکن پیدا می‌کند، اما برای شما برعکس بوده و بازیکن شما را پیدا کرده و به پرسپولیس آورده است!

این مسائل باید در فوتبال جمع شود تا برخی خودشان را پیشکسوت و مربی سابق پرسپولیس ندانند. کسی که بیشتر از فوتبال و بحث دروازه‌بانی به‌دنبال مسائل دیگر است، نباید درباره پرسپولیس اظهار‌نظر کند و البته یادش نرود در زمان مدیرعاملی آقای عرب، چطور محتاج این‌و‌آن شد تا او را به‌عنوان آخرین نفر به اردوی پیش‌فصل اضافه کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->