صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رئیس کمیسیون عمران، حمل‌‎ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: پروژه بازگشایی بولوار بصیرت تاکنون ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و پروژه‌ای که بر اساس برنامه زمان‌بندی باید دی‌ماه به بهره‌برداری می‌رسید، ۴ ماه زودتر از موعد در اختیار عموم قرار خواهد گرفت.

به گزارش شهرآرانیوز، ایمان فرهمندی در گفتگویی با اشاره به بازدید اخیر خود از عملیات اجرایی پروژه بازگشایی بولوار «بصیرت» اظهار کرد: این پروژه، اقدامی سازنده و به عنوان یکی از پروژه‌های مهم مدیریت شهری در حاشیه شهر محسوب می‌شود چرا که دسترسی و ارتباط محلات حاشیه شهر، از جمله بخشی از شهرک شهید رجایی را فراهم و تسهیل می‌کند.

وی با اشاره به اثرگذاری بولوار بصیرت در کاهش بار ترافیکی بولوار «حر» گفت: از سوی دیگر، این بولوار موجب تسهیل دسترسی مردم به بولوار "مهریز"، خیابان "شهید غلامی" و محدوده خیابان‌های جنوبی بولوار "حر" می‌شود.
رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد مقدس افزود: بازگشایی بولوار بصیرت از جمله پروژه‌هایی بود که فروردین‌ماه امسال، با تاکیدات شورای شهر، در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفت و عملیات اجرایی آن آغاز شد.
فرهمندی با اشاره به پیش‌بینی برنامه زمان‌بندی ۱۰ ماهه برای تکمیل عملیات عمرانی و بهره‌برداری از بولوار بصیرت، تصریح کرد: با توجه به اهمیت این پروژه و پیگیری خاصی که انجام شد و توافقات صورت گرفته با آستان قدس رضوی و دولت، این پروژه ۴ ماه زودتر از موعد و در پایان هفته دولت به بهره‌برداری خواهد رسید.
وی با بیان اینکه این پروژه تاکنون ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته، گفت: به عنوان نماینده مردم، از همراهی و تعامل استانداری محترم، آستان قدس رضوی، اداره کل راه و شهرسازی و شهرداری مشهد برای اجرای این پروژه تشکر می‌کنیم و بسیار خرسندیم که در سایه تعاملات بین‌بخشی، گام دیگری به نفع مردم برداشته می‌شود.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.