به گزارش شهرآرانیوز، سید مهدی کمالی با تاکید بر اینکه برنامه ریزی لازم در خصوص ارائه خدمات مطلوب به مسافرین و زائرین بارگاه ملکوتی حضرت ثامن الحجج (ع) و عزاداران اربعین حسینی صورت پذیرفته است گفت: با هدف پیشیگیری از بروز هر گونه بحران در ارائه خدمات به این عزیزان ۴۲ نیروی اجرایی در حوزه فنی و تاسیسات سازمان به حالت آماده باش کامل درآمدند.
وی افزود: همه ساله با نزدیک شدن با ایام پیک ورودی و خروجی مسافر در دهه آخر محرم و صفر با تشکیل ستاد بحران ضمن بررسی تمامی سیستمهای تاسیساتی و زیر ساختی به جهت پیشگیری از بروز هر گونه ایراد در حوزههای انرژی، تهویه هوا، سرمایش و گرمایش، برق اضطراری و روشنایی با تهیه تجهیزات پیش بینی شده تمامی کارکنان این سازمان مشغول به ارائه خدمات رسانی ۲۴ ساعته در پایانههای مسافربری امام رضا (ع)، راه ابریشم، کلات، حافظ و میثاق میباشند.
مدیرعامل سازمان پایانههای مسافربری شهرداری مشهد خاطر نشان کرد: با هدف خدمات رسانی بیش از پیش به زائرین اربعین حسینی و دهه آخر محرم و صفر از تمامی ظرفیتهای موجود در راستای ارتقای سطح خدمات دهی و ایجاد یک خاطره ماندگار از زیارت بارگاه ملکوتی حضرت ثامن الحجج (ع) و سفر به مشهد رضا بهره خواهیم برد.