صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

سید عبدالله ارجائی گفت: امسال در پذیرایی از زائران پیاده حرم رضوی با همراهی جمعیت هلال احمر و شهرداری مشهد شاهد افزایش ظرفیت و پذیرش و خدمت به زائران بودیم.

به گزارش شهرآرانیوز، شهردار مشهد در مراسم تکریم از خادمان زائران پیاده امام رضا علیه السلام و طرح همسفران خورشید گفت: امسال در پذیرایی از زائران پیاده حرم رضوی با همراهی جمعیت هلال احمر و شهرداری مشهد شاهد افزایش ظرفیت و پذیرش و خدمت به زائران بودیم.

عبدالله ارجائی گفت: در این ایام انگیزه همه ما اعم از استانداری، فرمانداری ، شهرداری و جمعیت هلال احمر فقط خدمت بوده است.

وی در ادامه با اشاره به نحوه شکل گیری شهر ها از طریق روستا، شهرک های صنعتی و سیاست‌های دولت ها گفت : مشهد پس از ۱۳۰۰ سال به یک ابر شهر تبدیل شده است شهری با ۳/۵ میلیون نفر جمعیت و ۱۰ میلیون زائر اما سرعت جمعیت‌پذیری در مشهد بسیار بالا بوده است و دلیل شتاب جمعیت‌پذیری آن وجود پر برکت امام رضا علیه السلام می باشد. امروزه مشهد نیازمند توجه بین المللی و ملی است اما با اختیارات محلی در حال خدمت هستیم.

شهردار مشهد افزود: نگاه پایانی ماه صفر به استان خراسان رضوی ، اهتمام ملی و بین‌المللی را طلب می‌کند در حالیکه امکانات مشهد برای ساکنان آن است و در زمان پیک زائر و مسافر نیازمند نگاه ملی هستیم.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.