بارش باران و لغزندگی معابر در جاده‌های خراسان‌رضوی (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) معاون وزیر کار: مشهد الگوی موفق توسعه حمل‌و‌نقل ریلی در سایر کلانشهر‌هاست ۱۰۰ قطعه زمین در بینالود به خانواده‌های دارای ۴ فرزند اختصاص یافت (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) شهردار مشهد: سیاست ما واگذاری اجرای برنامه‌های مناسبتی به مردم است به دنبال پذیرش سالانه ۴۰ هزار مددجوی زائر هستیم اصل ۴۳ قانون اساسی مورد غفلت قرار گرفته است «زائرسرای کرامت ۲» در مشهد افتتاح شد پیشرفت فیزیکی ۱۵ درصدی احداث رینگ سلامت بوستان بجمهن مشهد شهرداری مشهد ۴ نیروگاه خورشیدی احداث می‌کند استقرار نیرو‌ها و تجهیزات خدمات شهری همزمان با شروع بارندگی در مشهد امسال مشهد به صورت ویژه به استقبال دهه کرامت می‌رود | خیابان امام رضایی‌ها نقطه عطف برنامه‌های دهه کرامت ۱۴۰۳ است+ فیلم باران بهاری هوای کلانشهر مشهد را پاک کرد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) اعلام برنامه‌های صدا وسیمای خراسان رضوی جهت برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اعمال قانون ۱۷۴۹ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد | ۵۹ دستگاه خودرو متخلف توقیف شدند (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) خودرو پراید در صدر جدول خودرو‌های آلاینده مشهد قرار دارد ترافیک پر حجم مشهد در مسیر حوزه‌های امتحانی کنکور سراسری ۱۴۰۳ (۶ اردیبهشت۱۴۰۳) ساعت کار مترو مشهد در روز برگزاری کنکور تغییر کرد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) بارش باران بهاری درجاده‌های خراسان رضوی | مه‌گرفتگی در محور درگز-قوچان (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) رونمایی از پوستر برگزاری دومین رویداد اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت سامانه شمس برای ثبت ایده‌های شهری راه‌اندازی می‌شود
سرخط خبرها

مدیریت شهری مشهد، سربلند در ارائه خدمات حمل‌و‌نقلی به زائران

  • کد خبر: ۱۲۷۵۲۳
  • ۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۸
مدیریت شهری مشهد، سربلند در ارائه خدمات حمل‌و‌نقلی به زائران
با برنامه‌ریزی همه‌جانبه مدیریت شهری در حوزه حمل‌و‌نقل و ترافیک، تردد زائران و مجاوران در دهه پایانی صفر به بارگاه منور رضوی با رضایت حداکثری آنان همراه بود.

به گزارش شهرآرانیوز؛ برنامه‌ریزی برای حمل‌و‌نقل مناسب و باکرامت زائران در دهه پایانی صفر مهم‌ترین وظیفه مدیریت شهری و یکی از دغدغه‌های جدی متولیان استانی و شهری بود. با بسیج کامل امکانات حمل‌و‌نقل در شهر و تمهیدات همه‌جانبه شهرداری مشهد برای ارائه خدمات در این حوزه شاهد رضایت زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی از خدمات مدیریت شهری بودیم. در‌راستای اهمیت خدمت‌رسانی در این حوزه، بازدید میدانی و نشست هماهنگی حوزه حمل‌ونقل و ترافیک با حضور شهردار مشهد، جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران این حوزه برگزار شد.

استمرار اقدامات حمل‌و‌نقلی در شهر

شهردار مشهد در این نشست با بیان اینکه حمل‌ونقل عمومی یکی از مهم‌ترین مسائل مورد توجه و نیاز مردم است گفت: فعالیت‌هایی که در حوزه حمل‌ونقل در ایام اربعین و دهه پایانی صفر انجام گرفت باید مستمر باشد؛ برای مثال نظارتی که بر تاکسی‌رانی در این مدت انجام شد باید ادامه داشته باشد. پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، عبدا... ارجائی با تأکید بر اینکه باید مدیریت حوزه حمل‌ونقل عمومی به سمت هوشمندسازی کامل پیش برود افزود: زیرساخت‌های حمل‌ونقل عمومی شهر نیاز به تقویت دارد، زیرا دچار کمبود و عقب‌ماندگی هستیم که باید جبران شود.

وی بیان کرد: نسبت به دوازده سال پیش تعداد اتوبوس‌های فعال شهر کاهش پیدا کرده است و شاهد عقب‌ماندگی در نوسازی ناوگان هستیم، به شکلی که در یک دوره فقط ۱۸۹ دستگاه اتوبوس به ناوگان افزوده شده است. وی به کمبود در حوزه تاکسی‌رانی نیز اشاره کرد و ادامه داد: در حوزه قطار‌شهری نیز نیاز به یک حرکت جدی داریم که امیدواریم با یک حرکت دقیق و حساب‌شده شاهد رفع کمبود‌ها در حوزه حمل‌ونقل عمومی و باز شدن گره‌های ترافیکی باشیم.

تلاش چشمگیر حمل‌ونقل و ترافیک در خدمت‌رسانی

رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر مشهد نیز گفت: تلاش حوزه حمل‌ونقل و ترافیک برای خدمات‌رسانی به زائران چشمگیر بود. ایمان فرهمندی با اشاره به فراوانی مسافران در دهه آخر صفر امسال افزود: خوشبختانه بخش‌های مختلف شهرداری، به‌ویژه حمل‌ونقل، به‌خوبی برای خدمات‌رسانی به زائران اقدام کرد. وی با بیان اینکه حادثه یا مشکل خاصی در حوزه حمل‌و‌نقل در ایام شهادت مشاهده نشده است اظهار کرد: برای خدمات‌رسانی بهتر در سال‌ها و مناسبت‌های آینده باید جلساتی برگزار و اقدامات صورت‌گرفته آسیب‌شناسی شود تا در آینده اشکالات حداقلی نیز برطرف شود.

مدیریت شهری، سربلند در انجام وظایف

رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای اسلامی شهر مشهد نیز در حاشیه این بازدید گفت: اقدامات شهرداری در خدمات‌رسانی به زائران در ایام پایانی ماه صفر شایان‌قدردانی است. ابراهیم علیزاده افزود: تلاش‌هایی که در حوزه‌های مختلف ازجمله حمل‌ونقل و ترافیک برای خدمات‌رسانی به زائران انجام شده بسیار ارزشمند است.

وی بیان کرد: درمجموع وظایف محول‌شده به مدیریت شهری از سوی ستاد دهه آخر صفر استان در بخش خدمات شهری، حمل‌ونقل، اسکان و... طی ۱۰ روز گذشته با هماهنگی و تعامل مثال‌زدنی بخش‌های مختلف شهرداری به بهترین شکل انجام شد. وی ادامه داد: شهرداری مشهد در خدمات‌رسانی در ایام پایانی صفر و مناسبت‌های مختلف به چهارچوب وظایف نگاه نکرده بلکه بحث خدمات‌رسانی به زائر را مورد توجه قرار داده است.

خدمت‌رسانی بدون مشکل حوزه حمل‌و‌نقل و ترافیک

معاون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد نیز گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده و تلاش همکاران در حوزه حمل‌ونقل و ترافیک خدمات‌رسانی به زائران در ایام پایانی صفر به شکلی مناسب و بدون مشکل انجام شد. سید خلیل منبتی افزود: با همکاری سازمان ترافیک شهرداری با پلیس راهور طی چند روز گذشته شاهد گره ترافیکی نبودیم و مباحث ترافیکی به‌خوبی مدیریت شد.

وی با اشاره به ۱۰ گشت نظارتی در مبادی ورودی و هسته مرکزی شهر برای تردد خودرو‌های باری سنگین گفت: در ایام پایانی صفر در کنار آماده‌باش و تقویت خطوط تاکسی مبادی ورودی شهر ۱۰۰ دستگاه تاکسی ون در محدوده حرم مطهر به‌صورت صلواتی به زائران خدمات‌رسانی داشتند. منبتی اضافه کرد: دراین ایام و برای پیشگیری و برخورد با تخلفات احتمالی ۱۲۰ بازرس و سربازرس درمبادی ورودی و پیرامونی حرم مطهر مستقر شدند و بر نحوه خدمت‌رسانی ناوگان تاکسی‌رانی نظارت داشتند. معاون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد به سرویس‌دهی صلواتی ناوگان اتوبوس‌رانی و خطوط قطار‌شهری مشهد اشاره کرد و ادامه داد: بنا به دستور شهردار طی سه روز پایانی ماه صفر سرویس‌دهی خطوط قطارشهری و ناوگان اتوبوس‌رانی در خطوط عبوری و منتهی به حرم‌مطهر به‌صورت رایگان انجام شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->