صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

سرمربی آویژه صنعت پارسا گفت: بازیکنانم نشان دادند که در زمان ایجاد حواشی تمرکز خوبی روی بازی ندارند و پس از ۳ بازی نشان دادند که در این نقطه ضعف داریم و باید برای آن راه حلی پیدا کنیم.

گروه ورزش | شهرآرانیوز، سرجان ایوانوویچ در جمع خبرنگاران پس از شکست مقابل کاله مازندران با اشاره به عملکرد بهتر کاله در این دیدار بیان کرد: در نیمه نخست بازی بهتری ارائه دادیم، اما با اخراج سرمربی تیم حریف و حواشی به وجود آمده روند بازی تغییر کرد.

وی با تاکید بر اینکه حواشی در نیمه دوم روی تیم ما تاثیرگذار بود، خاطرنشان کرد: در خیلی از قسمت‌های بازی که در شرایط حمله و ضدحمله قرار داشتیم اتفاقاتی رخ داد که در ریتم تیم ما تاثیر داشت، البته نباید از مشکلات تاکتیکی غافل شویم. در دفاع مشکل داشتیم و بازیکنان باید بیاموزند که تحت فشار و استرس بتوانند به خوبی بازی کنند.

ایوانوویچ اضافه کرد: متاسفانه در نیمه دوم بازیکنانم نشان دادند که در این شرایط تمرکز خوبی روی بازی ندارند و پس از ۳ بازی نشان دادند که در این نقطه ضعف داریم و باید برای آن راه حلی پیدا کنیم.

سرمربی آویژه صنعت پارسا تصریح کرد: نمی‌خواهم راجع به داوری صحبت کنم، اما متاسفانه در نیمه دوم بازیکنانم هوشمندانه بازی نکردند و نتوانستیم نتیجه دلخواه خود را کسب کنیم.

وی در خصوص ۲ شکست پیامی تیمش افزود: در ورزش همیشه باید برنده باشیم. باید به خودمان القا کنیم که می‌توانیم پیروز باشیم. تمام تلاش ما این است که بتوانیم به موفقیت برسیم.

وی عنوان کرد: در حال حاضر زمان خوبی نیست که بخواهیم در رابطه با کل فصل فکر کرده و نظر بدهیم. تمام تمرکز ما برای بازی آتی مقابل توفارقان است تا بتوانیم به خوبی تمرکز و تمرین کرده تا در گام بعدی موفق شویم.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.