نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس
سرخط خبرها

بسکتبالیست‌های آویژه صنعت به خط شدند

  • کد خبر: ۱۲۴۲۱۹
  • ۱۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۰
بسکتبالیست‌های آویژه صنعت به خط شدند
ستاره‌های بلند قامت بسکتبال مشهد، برای شروع پرقدرت در لیگ برتر، تمریناتشان را شروع کردند.

احسان سرفرازی | به گزارش شهرآرانیوز، تیم بسکتبال آویژه صنعت پارسای مشهد که برای حضور در رقابت‌های لیگ برتر امسال، تمرینات خودش را از چند روز پیش شروع کرده، امروز و در بازگشت ملی پوشانش، یک جلسه تمرینی بدنسازی همراه با کار تاکتیکی را برگزار کردند.

در تمرین امروز آویژه که در حضور سرجان ایوانویچ برگزار شد، بازیکنان ابتدا زیر نظر رضا آریانیک به کار‌های بدنسازی مشغول شدند و سپس کار‌های تاکتیکی زیر نظر مربی صرب مرور شد.

سرجان: با حضور هواداران قوی‌تر می‌شویم

سرجان ایوانویچ سرمربی تیم بسکتبال آویژه صنعت پارسای مشهد در ابتدای تمرین امروز گفت: خیلی خوشحالم که به مشهد برگشتم، ایران کشور دوم من بعد از صربستان است و من از حضور در اینجا بسیار خوشحالم. وی همچنین افزود: خرید‌های خوبی را برای فصل آینده داشتیم و تقریبا تیم کاملی را راهی مسابقات خواهیم کرد. با برنامه ریزی‌هایی که داشتیم هر روز بهتر و بهتر شده ایم و حالا امیدواریم در بین بهترین‌های ایران قرار بگیریم. وی همچنین به حضور هواداران در فصل جاری لیگ برتر هم اشاره کرد و گفت: همان طور که می‌دانید در ۲ فصل گذشته به خاطر پاندمی کرونا متاسفانه شرایطی نبود که در حضور هواداران مشهدی به زمین برویم و امسال این فرصت را داریم که پیش چشم آن‌ها بازی کنیم. مطمئن باشید در این شرایط قدرت تیمی ما بیشتر از قبل خواهد شد و بی صبرانه منتظر حضور هواداران مان در سالن هستیم.

صادقی: منتظریم لیگ شروع شود

مجید صادقی کاپیتان بلند قامت پارسا هم ابراز امیدواری کرد امسال رتبه خوبی را با آویژه کسب کند. صادقی درباره آخرین شرایط تیم گفت: شکر خدا تمرینات پیش فصل را به موقع شروع کردیم و با اضافه شدن بازیکنان جدید شرایط خوبی داریم. البته همه چیز با شروع مسابقات مشخص می‌شود و ما منتظریم تا وضعیت سایر تیم‌ها را ببینیم. وی همچنین افزود: باشگاه یک شرایط پله‌ای را برای صعود داشته و الحمدالله هرسال نسبت به قبل بهتر شده است و امسال هم سعی می‌کنیم عملکرد قابل قبولی برای تیم و شهر مشهد داشته باشیم.

مرتضوی: می‌توانیم در جمع ۴ تیم برتر باشیم

بازیکن باسابقه و مشهدی تیم آویژه که امسال بعد از ۲ فصل دوری از شهرش، یک بار دیگر به مشهد برگشته، مطمئن است این تیم در پایان فصل جزو ۴ تیم برتر ایران خواهد بود. علیرضا مرتضوی که سال گذشته با ذوب اهن تا یک قدمی رسیدن به جام هم پیش رفته بود، پیش از شروع تمرین تیمش گفت: بعد از ۲ فصل دوری از مشهد یک بار دیگر به شهر خودم برگشتم تا با تیم آویژه همکاری داشته باشم. خوشبختانه بسکتبال مشهد پتانسیل حضور در جمع برترین‌های ایران را دارد و اگر مشکل خاصی بوجود نیاید احتمالا می‌توانیم امسال روی سکو هم برویم.

مستشاری: به دنبال کار با جوانان هستیم

امیراحد مستشاری عضو هیئت رئیسه باشگاه آویژه صنعت هم به وضعیت این تیم در لیگ امسال اشاره کرد و گفت: براساس سیاست‌های کلی که از روز اول داشتیم، برنامه ما برای جذب بازیکنان جوانان و ترجیحا بومی استان است که شکر خدا تا اینجای کار هم با همین رسالت جلو رفته ایم و نتایج قابل قبولی هم گرفته ایم.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->