نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رفت بوروسیا دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن| امباپه در حسرت فینال؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و پنجم (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدر کماکان در تسخیر آبی‌ها پخش زنده بازی النصر و الخلیج در جام حذفی عربستان+ تماشای آنلاین نتیجه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| خواب آور و بی‌فایده! ویدئو خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) همه‌کاره استقلال به‌دنبال مربی خارجی سهمیه خارجی پرسپولیس کاهش پیدا کرد نتیجه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)| تساوی دل‌سردکننده ویدئو خلاصه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر فوتبال(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترکیب پرسپولیس برای بازی با سپاهان اعلام شد | بیرانوند در ترکیب اصلی پخش زنده بازی دورتموند و پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا + تماشای آنلاین فن دایک در رادار بایرن مونیخ ستاره سابق پرسپولیس مربی تیم ملی شد اوبلاک در لیست فروش اتلتیکومادرید پخش زنده بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر + تماشای آنلاین اعلام ترکیب استقلال مقابل تراکتور پخش زنده بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر + تماشای آنلاین سرمربی برزیلی پرسپولیس جزو ۱۰ مربی گران ایران هم نیست محرومیت اسماعیلی‌فر و تغییر خط دفاعی پرسپولیس مقابل سپاهان اعلام ترکیب تراکتور مقابل استقلال
سرخط خبرها

موتور بسکتبالیست‌های آویژه با نفت روشن شد!

  • کد خبر: ۱۲۹۵۸۴
  • ۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۳
موتور بسکتبالیست‌های آویژه با نفت روشن شد!
نماینده مشهد در آبادان به سومین پیروزی فصلش در لیگ‌برتر بسکتبال رسید.

به گزارش شهرآرانیوز؛ هفته پنجم رقابت‌های لیگ‌برتر بسکتبال با پیروزی شیرین خارج از خانه برای نماینده خراسان‌رضوی دنبال شد. شاگردان سرجان ایوانوویچ در تیم آویژه صنعت پارسا که به آبادان رفته بودند، توانستند در دیداری سخت با نتیجه ۷۲ بر ۶۷ از سد میزبان خود پالایش نفت آبادان بگذرند. تیم مشهدی که در چهار هفته ابتدایی دو پیروزی سخت و دو شکست آسان داشت، این‌بار توانست نمایشی خوب از خودش به‌جا بگذارد، به‌نحوی‌که گویا موتور این تیم از دیدار با نفت روشن شده باشد.

نیمه اول| ناهماهنگ و بازنده

نیمه نخست دیدار تیم‌های پالایش نفت‌آبادان و آویژه صنعت پارسا، نیمه ناهماهنگی و سردرگمی مشهدی‌ها بود. جایی که شاگردان سرجان با نتیجه ۴۲ بر ۳۳ بازنده به رختکن رفتند تا ظاهرا همه‌چیز علیه این تیم باشد. ۹ امتیاز اختلافی که البته در مواقعی از بازی به پانزده امتیاز اختلاف هم رسید و کسی امیدی به بازگشت تیم مشهد در این دیدار سخت خارج از خانه نداشت. شاگردان محمدرضا اسلامی در پالایش نفت که در چهار دیدار ابتدایی فصل مانند آویژه دو برد و دو شکست در کارنامه داشتند، در این بازی با انگیزه فراوان و برای استفاده از امتیاز میزبانی به میدان آمده بودند و الحق‌و‌الانصاف هم توانستند با ارائه یک بازی خوب در نیمه اول با دست بالاتر به رختکن بروند.

نیمه دوم| هیاهوی تاکتیکی سرجان

نیمه دوم تیم آویژه صنعت که چیزی برای ازدست‌دادن نداشت، با نمایشی تحسین‌برانگیز به سالن پا گذاشت؛ پرهیاهو و سریع در حملات و مستحکم در دفاع. شاگردان سرجان در این نیمه نه‌تن‌ها ۹ امتیاز اختلاف را جبران کردند، بلکه در پایان با پنج امتیاز برتری کار را به پایان رساندند. آویژه در کوارتر‌های سوم و چهارم بازی ۳۹ امتیاز به‌دست آورد و مقابل میزبان فقط ۲۵ امتیاز از سبد آویژه گرفت. اتفاقی که به یک پیروزی شیرین برای مهمان منجر شد. نمایش نیمه دوم آویژه مقابل نفت هماهنگ و کم‌نقص بود، به‌شکلی که شاید بتوان آن را ناشی از روشن‌شدن موتور تیم مشهد و القای تفکرات تاکتیکی سرجان به زمین دانست.

ماجرای کوآرتر جادویی

تیم آویژه صنعت در این دیدار یک کوآرتر رویایی داشت. کوآرتری که هر طور حساب کنید با معیار‌های بازی بسکتبال نمی‌خواند. شاگردان سرجان در کوآرتر چهارم توانستند در دفاع آنقدر خوب عمل کنند که تیم میزبان فقط ۴ امتیاز از سبد تیم میهمان بگیرد. این یعنی یک دفاع ویژه از سوی تیم آویژه! دفاع بی‌نقصی که البته طی این سال‌ها همیشه تیم‌های سرجان ایوانوویچ، سرمربی صرب‌تبار در آن شهره بودند، اما اوج بلوغ آن در دیدار این هفته رقم خورد. جایی که آویژه ۱۰ دقیقه آخر مقابل میزبان آبادانی فقط ۴ امتیاز از دست داد!

یکه‌تازی حریف بعدی آویژه در جدول

در سایر دیدار‌های هفته پنجم نتایجی به‌نسبت پیش‌بینی‌پذیر رقم خورد. مهرام، صدرنشین بلامنازع بازی‌ها، در خانه توفارقان را با نتیجه ۷۴ بر ۶۸ از پیش‌رو برداشت تا با ۱۰ امتیاز و به‌تن‌هایی جایگاه نخست را حفظ کند. شهرداری گرگان، مدافع عنوان قهرمانی، هم که یک بازی کمتر در کارنامه این فصل دارد، با نتیجه ۶۴ بر ۴۳ از سد میزبانش مس کرمان گذشت.

نبوغ اراک که به‌نظر تیم شگفتی‌ساز فصل است، در خانه ۷۳ بر ۶۵ از سد مس رفسنجان گذشت و صنایع هرمزگان هم در خانه با نتیجه ۷۲ بر ۸۵ مقابل ذوب‌آهن مغلوب شد. کاله، دیگر مدعی این فصل، هم توانست تیم قعرنشین رقابت‌ها، رعد پدافند هوایی تهران، را صدتایی کند و با حساب ۱۰۶ بر ۷۷ به پیروزی برسد. تیم بسکتبال آویژه صنعت پارسای مشهد یکشنبه در چارچوب هفته ششم رقابت‌ها باید در سالن سجاد مشهد از مهرام تهران، صدرنشین مقتدر رقابت‌ها پذیرایی کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->