صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

معاون سلامت و تربیت بدنی شهرداری مشهد گفت: به مناسبت هفته تربیت بدنی ۱۲ ویژه برنامه برای تمام گروه‌های سنی درنظر گرفته شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، سید حسین غیاثی در خصوص برنامه‌های هفته تربیت بدنی اظهار کرد: برای هفته تربیت بدنی برنامه‌های ویژه‌ای تدارک دیده شده که از جمله آن می‌توان به برگزاری همایش تفریحی ورزشی مدرسه استثنایی ناشنوایان اشاره کرد.

وی ادامه داد: همچنین برنامه ویژه‌ای برای جانبازان و معلولین با همکاری هیئت جانبازان و معلولین در نظر گرفته شده که این برنامه در مجموعه فیاض‌بخش برگزار خواهد شد.

غیاثی تصریح کرد: در هفته تربیت بدنی برنامه‌ای ویژه پیشکسوتان رشته‌های ورزشی مختلف از جمله بسکتبال، والیبال، جودو و فوتسال در نظرگرفته شده که این برنامه در سالن‌های ورزشی سطح شهر برگزار خواهد شد.

معاون سلامت و تربیت بدنی شهرداری مشهد خاطر نشان کرد: باتوجه به اهمیت و جایگاه شهدای ورزشکار، در این هفته با خانواده شهدا دفاع مقدس، مدافع حرم و مدافع سلامت دیدار خواهیم کرد.

وی ضمن اشاره به همایش تفریحی ورزشی و اجرای بازی‌های بومی محلی در مدارس مناطق ۹ و دوازده، تصریح کرد: به‌منظور تشویق دانش آموزان ورزشکار برنامه‌ای ویژه دانش آموزان تربیت بدنی دختر و پسر در هنرستان پسرانه شهید کاظمیان و هنرستان دخترانه برگزار می‌شود.

غیاثی در خصوص سایر برنامه‌های هفته تربیت بدنی بیان کرد: در این هفته برنامه‌ای با عنوان مشارکت در خصوص حمایت از ورزش بیماران خاص، جانبازان و معلولین، نابینایان و ناشنوایان نیز در سطح شهر برگزار خواهد شد.

معاون سلامت و تربیت بدنی شهرداری مشهد گفت: برگزاری همایش تفریحی ورزشی ویژه معلولین در مدارس استثنایی از دیگر برنامه‌های هفته تربیت بدنی است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.