صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

محمدرضا قلندر شریف با اشاره به اینکه درمجموع معتقد هستیم شهرداری‌ها در جلب رضایت مردم نقش بسیار پررنگی دارند، گفت: با توجه به اهمیت این موضوع تمامی توان خود را در شهرداری برای خدمت‌رسانی هرچه بیشتر به مردم به کارخواهیم گرفت.

به گزارش شهرآرانیوز، "محمدرضا قلندر شریف" در نشست معاونان سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری‌های کشور که با حضور "محمدرضا غلامرضا" معاون سیاسی وزیر کشور برگزار شد، افزود: شهرداری‌ها ذاتاً سیاسی نیستند و فلسفه میدانی و خدمات‌رسانی دارند اما عملکردشان به‌ویژه در کلان‌شهرها مستقیم و غیرمستقیم بر حوزه سیاسی بسیار تأثیرگذار است.

وی اضافه کرد: عملکرد شهرداری‌ها با توجه به ارتباط بسیار زیادی که به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم در طول شبانه‌روز با مردم‌ دارند بر جلب رضایت آنان در حوزه سیاسی نیز می‌تواند تأثیرگذار باشد.

شهردار مشهد بابیان اینکه در پی تغییراتی که در شهرداری انجام‌شده است اکنون هدف‌گذاری ما خدمات‌رسانی هرچه بهتر به مردم است، اظهار کرد: این موضوع غیرمستقیم بر اهداف نظام که همانا جلب رضایت مردم و افزایش مشارکت سیاسی آنان است، تأثیر خواهد گذاشت.

قلندر شریف تصریح کرد: لذا با همکاری و حمایت‌های شورای اسلامی شهر به دنبال خدمت‌رسانی و اجرای پروژه‌های کلان و ویژه به‌خصوص در محدوده حاشیه شهر هستیم.

وی ادامه داد: مسلماً نقش مردم در حوزه سیاسی کشور بی‌بدیل است و بر همین اساس باید تلاش کنیم تا با خدمت‌رسانی بهتر سرمایه اجتماعی را افزایش دهیم .

شهردار مشهد با اشاره به اینکه ما در شهرداری برای افزایش مشارکت مردم و جلب رضایت آنان تکالیفی را برای خود تعریف کرده‌ایم، خاطرنشان کرد: این تکالیف غیر از تکالیفی است که در زمان انتخابات شهرداری‌ها برای فراهم کردن زمینه تبلیغات و حضور همه داوطلبان در نقاط مختلف شهر انجام می‌دهند.

قلندر شریف گفت: آن‌چیزی که باید به آن توجه داشت این است که مردم همه‌چیز را درک و لمس می‌کنند و دارای آگاهی سیاسی و فهم بالا هستند و می‌فهمند چه کسی برای آنان صادقانه کار می‌کند.

وی اضافه کرد : بر همین اساس در شهرداری مشهد و شورای اسلامی شهر با حمایت استانداری خراسان رضوی به دنبال این هستیم تا وقفه‌ای که شاید اکنون وجود دارد را جبران کنیم لذا زمان پیشرو را 2.5 سال نمی‌دانیم بلکه می‌خواهیم به‌اندازه چهار سال برای شهر کار انجام دهیم و اگر ضعف یا کمبودی طی یک سال و نیم گذشته وجود داشته است را برطرف کنیم.

شهردار مشهد با اشاره به اینکه درمجموع معتقد هستیم شهرداری‌ها در جلب رضایت مردم نقش بسیار پررنگی دارند، افزود: با توجه به اهمیت این موضوع تمامی توان خود را در شهرداری برای خدمت‌رسانی هرچه بیشتر به مردم به کارخواهیم گرفت.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.