روایتی از آخرین دستاورد‌های مدیریت شهری مشهد در دوازدهمین نمایشگاه تخصصی خدمات شهری | از دستگاه ریشه‌کن تا پهپاد‌های اطفای حریق + فیلم شهرداری مشهد پیشگام در استفاده از فناوری‌های نوین حاجی‌بگلو: مدیریت شهری مشهد نگین تمامی حوزه‌های مدیریت شهری در خاورمیانه است رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور: بخش خصوصی اصلی‌ترین حامی مدیریت شهری است+ویدئو پارک خطی شش‌هکتاری در محله شهرک شهید رجایی مشهد به بهره‌برداری می‌رسد + تصاویر انعقاد قرارداد مشارکت شهرداری مشهد با کمیته امداد امام خمینی (ره) معاون استاندار خراسان رضوی: برقی‌کردن قطار مشهد- تهران ۲ میلیارد دلار هزینه دارد پلمب کارگاه تولیدی لوازم آرایشی غیرمجاز در کاشمر (یکم آذر ۱۴۰۳) ناصحی: مشهد قطب دیپلماسی شهری در کشور است ورود نخستین اتوبوس برقی به مشهد تا ۴۵ روز دیگر ارتقای پرشتاب زیرساخت‌های حمل‌و‌نقل بار در مشهد عزم جدی شورا و مدیریت شهری مشهد مقدس برای تقویت دیپلماسی شهری برگزاری اولین نشست شهر‌های ایرانی شرکت‌کننده در اجلاس بریکس پلاس در مشهد + فیلم (یکم آذر ۱۴۰۳) اجرایی‌شدن تنها ۳۰ درصد از پروژه‌های عمرانی مصوب شهر مشهد قطار برقی مشهد-تهران روی ریل تحقق | استاندار خراسان رضوی: با حمایت و اعتبار بودجه‌های ملی قرار است این پروژه به سرانجام برسد آغازبه‌کار دوازدهمین نمایشگاه تخصصی مدیریت شهری در نمایشگاه بین‌المللی مشهد از امروز (یکم آذر ۱۴۰۳) رونمایی از پهپاد‌های آتش نشان در نمایشگاه تخصصی خدمات شهری شهردار مشهد: تقویت دیپلماسی، از سیاست‌های اصلی مدیریت شهری است نشست رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مشهد با احزاب سیاسی | گفتگو با فعالین اجتماعی، کلید بهبود مدیریت شهری در مشهد حضور دادپزشک در آرامستان‌های شهرداری مشهد برای تسریع خدمت‌رسانی به خانواده‌های متوفیان تقدیر فرماندار مشهد از شهردار مشهدمقدس (۳۰ آبان ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

شهردار مشهد: روابط عمومی حلقه وصل مردم و مدیریت شهری است

  • کد خبر: ۱۶۴۸۸۲
  • ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۰
شهردار مشهد: روابط عمومی حلقه وصل مردم و مدیریت شهری است
هم‌زمان با آغاز هفته روابط‌عمومی و ارتباطات، شهردار و شماری از اعضای شورای اسلامی شهر مشهد با حضور در مرکز اطلاع‌رسانی و امور بین‌الملل شهرداری از اقدامات این مرکز به‌عنوان پل ارتباطی بین مدیریت شهری و مردم قدردانی کردند. شهرداری مجموعه‌ای خدماتی است که عملکردش در ابعاد زندگی شهری دخیل است.

به‌گزارش شهرآرانیوز، محمدرضا قلندرشریف در حاشیه بازدید از مرکز اطلاع‌رسانی و امور بین‌الملل شهرداری مشهد اظهار کرد: روز روابط‌عمومی را به همه همکاران در مرکز روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شهرداری مشهد تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم برنامه خوبی را در ادامه راه مدیریت شهری همراه این عزیزان داشته باشیم.

وی با بیان اینکه مسلما روابط‌عمومی پل ارتباطی میان مردم و مدیران بوده و نقش این مرکز باتوجه‌به جایگاه ویژه‌ای که شهرداری در همه ابعاد زندگی مردم دارد، حائز اهمیت است، افزود: مردم همیشه با شهرداری ارتباط دارند و این ارتباط می‌تواند از طریق روابط‌عمومی، ارتباطی منظم و مرتب و بهینه باشد.

شهردار مشهد با اشاره به اینکه روابط‌عمومی مسیر انتقال و مبادله اطلاعات میان مردم، خواسته‌ها، اعتقادات آن‌ها است، ادامه داد: برگزاری نشست‌های مساجد، نشست خبری و اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷، راحت‌ترین راه‌های ارتباط مردم با شهرداری هستند؛ مسیر‌هایی ارتباطی که می‌توانند در تصمیم‌گیری‌ها و اقدامات مدیریت شهری تأثیرگذار باشند.

قلندرشریف اظهار کرد: امیدواریم مردم از ظرفیت‌های موجود استفاده کنند و همکاران در شهرداری نیز مناسب، مردم‌مدارانه و با تکریم پاسخگو باشند و دریافت‌کننده نظر‌ها و درخواست‌های مردم مثل گذشته باشند. وی بیان کرد: همکاران ما در روابط‌عمومی باید پاسخ‌های مناسب و نتایج درخواست مردم و انتقاد‌های آن‌ها را به‌خوبی منتقل کنند تا بتوانیم ارتباطی دوجانبه میان مدیریت شهری، مدیران و مردم همچون گذشته، اما محکم‌تر و مناسب‌تر برقرار کنیم.

نقش روابط‌عمومی در ترمیم ارتباط مردم با شهرداری

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، گردشگری، زیارت و رسانه شورای اسلامی شهر مشهد نیز در حاشیه این بازدید با اشاره به اینکه شهرداری نهادی ذاتا اجتماعی است، گفت: ارتباط این نهاد با اجتماع باید ترمیم شود و به‌تدریج ارتقا یابد تا ارتباط مدیریت شهری با اجتماع حفظ شود. حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن منصوریان افزود: تنها مجموعه‌ای که در ساختار مدیریت شهری این وظیفه را برعهده دارد، روابط‌عمومی است و برنامه‌های روابط‌عمومی در دوره ششم مدیریت شهری توانسته است این هم‌بستگی و ارتباط را تعمیم دهد و تقویت کند.

وی با بیان اینکه برگزاری نشست‌های خبری نشان‌دهنده فعالیت و پویایی شهرداری مشهد است، تصریح کرد: مدیریت شهری اقداماتی را انجام داده است که باید به گوش مردم برسد تا مردم متوجه شوند مدیران آن‌ها پای کار هستند و به عهدشان وفادارند و به تحقق شهری پویا امیدوار باشند. وی ادامه داد: این نشست‌های خبری که با هدف انعکاس اقدامات مدیریت شهری طراحی شده است، سبب شفافیت بیشتر در شهرداری می‌شود.

انعکاس اقدامات شبانه‌روزی شهرداری

نایب‌رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد نیز گفت: تحقق شعار جهان‌شهر برکت و کرامت با کمک روابط عمومی و امور بین‌الملل ممکن می‌شود و این نهاد انعکاس‌دهنده اقدامات شبانه‌روزی شهرداری است. مهدی ناصحی افزود: حوزه روابط‌عمومی می‌تواند احساس رضایتمندی در شهر را ارتقا دهد و پیام امیدواری به شهروندان منعکس کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->