صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیرکل امور اتباع و مهاجران خارجی خراسان‌رضوی اظهارداشت: تاکنون حدود ۶ هزار نفر از اتباع خارجی در طرح سرمایه‌گذاری شرکت کرده‌اند.

به گزارش شهرآرانیوز، حسین شرافتی در رابطه با طرح ساماندهی، مدیریت و جذب سرمایه‌های خرد اتباع و مهاجران خارجی اظهارداشت: این طرح در چند روز اخیر در استان خراسان رضوی کلید خورده و خوشبختانه مورد استقبال عزیزانی که دارای برگه بازشماری و سرشماری بوده‌اند، قرار گرفته است.

او ادامه داد: تاکنون حدود ۶ هزارنفر در این طرح ثبت‌نام کرده‌اند و کار واریز پول را در دستورکار دارند که هم می‌توانند نقدا ۱۰۰ میلیون تومان را واریز کنند و هم به صورت قسطی. در این طرح ضمن اینکه مشکلات درمانی و بیمه‌ای این عزیزان حل می‌شود، برای اقامت و اشتغال مهاجران نیز اقدامات بسیار خوبی صورت می‌گیرد.

مدیرکل امور اتباع و مهاجران خارجی خراسان‌رضوی تاکید کرد: در بحث ماندگاری این پول در استان برای تولید اشتغال و سرمایه‌گذاری در بحث اشتغال و محرومیت‌زدایی اگر سرمایه‌گذار چه اتباع خارجی باشد و چه ایرانی، ۳۰ درصد سرمایه‌گذاری داشته باشد، ۷۰ درصد دیگر را می‌تواند از این سرمایه استفاده کند.

شرافتی تصریح کرد: بعد از راه‌اندازی طرح اشتغال‌زایی، اتباع خارجی که در این طرح شرکت کرده‌اند می‌توانند در این مجموعه مشغول به کار شوند و درآمد داشته باشند. ضمن اینکه سهامدار آن کارخانه یا شرکت هم هستند و یکی از دغدغه‌های اساسی مهاجران در بحث درمان و اشتغال را این طرح حل می‌کند.

او خاطرنشان کرد: شرکت در این طرح اختیاری است و عزیزان می‌توانند خودشان انتخاب کنند که در طرح باشند یا نباشند. ولی با توجه به مزیت‌های بسیار خوبی که این طرح دارد، مورد استقبال قرار خواهد گرفت و مردم می‌توانند از مزیت‌های آن استفاده کنند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.