صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

پارکینگ و پایانه اتوبوسرانی آزادی در سه طبقه با ظرفیت بالغ بر 700 جای پارک خودرو است.
به گزارش شهرآرانیوز، محمدرضا کلایی شهردار مشهد بر اجرای سه شیفته پروژه پایانه و پارکینگ بزرگ آزادی با رعایت تمهیدات بهداشتی و جبران تاخیر ایجاد شده در زمانبندی بهره برداری از این پروژه تاکید کرد.

وی در بازدید از پروژه پایانه و پارکینگ زیر سطحی آزادی که با حضور معاون عمران، حمل ونقل و ترافیک شهرداری مشهد انجام شد از نزدیک در جریان روند اجرایی و اقدامات انجام شده در این پروژه قرار گرفت.

شهردار مشهد در این بازدید بر اجرای سه شیفته پروژه و رفع تاخیرات به وجود آمده در زمانبندی مد نظر برای بهره برداری از پایانه و پارکینگ آزادی که در ابتدای کار به دلیل وجود معارضات، ایجاد شده بود با در نظر گرفتن تمهیدات لازم بهداشتی برای کارگران و دست اندرکاران آن تاکید کرد.
 
پایانه و پارکینگ آزادی اواخر مهر یا دهه اول آبان ۹۹ آماده بهره برداری خواهد شد

خلیل الله کاظمی، معاون عمران، حمل ونقل و ترافیک شهرداری مشهد در حاشیه بازدید شهردار از پروژه بزرگ پایانه و پارکینگ آزادی نیز گفت: این پروژه که در ضلع جنوبی بوستان ملت در حال اجرا است با توجه به تقاضای شهروندان برای استفاده از بوستان ملت و کمبود پارکینگ در این محل و همچنین مشکلات پایانه اتوبوسرانی که در مجاورت بوستان قرار داشت در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: پایانه اتوبوسرانی آزادی با وجود توقف و تردد تعداد زیادی از اتوبوس‌ها آلودگی صوتی و محیطی برای شهروندان و افرادی که برای ورزش به بوستان ملت مراجعه می‌کردند، ایجاد می‌کرد که این موضوع گلایه‌های مردم را در برداشت.

وی اضافه کرد: برهمین اساس تصمیم گرفته شد تا پارکینگ و پایانه اتوبوسرانی آزادی در سه طبقه با ظرفیت بالغ بر ۷۰۰ جای پارک خودرو در طبقه منهای دو، سکو‌های توقف اتوبوس‌های شهری در طبقه منهای یک و طبقه همکف نیز به عنوان محل تردد عابران پیاده به همراه ایستگاه تاکسی و فضای سبز در ضلع جنوبی بوستان ملت و در زمین پایانه قبلی اجرا شود.
کاظمی با بیان این که پروژه به دلیل قرار داشتن معارضاتی مانند شبکه انتقال گاز و.. در ابتدا با حدود ۶ ماه تاخیر روبه رو شد، اظهارکرد: خوشبختانه معارضات پروژه برطرف و عملیات اجرایی در دو شیفت درحال انجام است.

معاون عمران، حمل ونقل و ترافیک شهرداری مشهد ادامه داد: امیدواریم با توجه به تاکیدات شهردار مشهد مبنی بر سه شیفته شدن عملیات اجرایی پروژه، پارکینگ و پایانه بزرگ آزادی تا اواخر مهر ماه یا دهه اول آبان ماه سال ۹۹ آماده بهره برداری و در اختیار شهروندان قرار گیرد.
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.