صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

طرح «جهاد در جهاد» با محوریت غنی‌سازی اوقات فراغت تابستانی دانش‌آموزان با همکاری حوزه پرورشی و بسیج دانش‌آموزی طرقبه‌شاندیز با پیگیری اردوی جهادی جهت سازندگی مدارس، به همراه اجرای طرح جهاد تبیین و آموزشی برای دانش‌آموزان در ۱۲ مدرسه از مدارس شهرستان اجرا می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، طرح «جهاد در جهاد» یکی از برنامه‌های ویژه غنی‌سازی اوقات فراغت تابستانی دانش‌آموزان شهرستان است که با همکاری حوزه پرورشی، بسیج دانش‌آموزی طرقبه‌شاندیز و پیگیری اردوی جهادی جهت سازندگی مدارس، به همراه اجرای طرح جهاد تبیین و آموزشی برای دانش‌آموزان در ۱۲ مدرسه از مدارس این شهرستان اجرا می‌شود.

در همین راستا، جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی اجرای این طرح با حضور مدیر، سرپرست معاونت پرورشی و تربیت‌بدنی و‌ جمعی از کارشناسان اداره آموزش‌و‌پرورش طرقبه‌شاندیز، نماینده ولی‌فقیه و مدیر سازندگی و محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج طرقبه‌شاندیز همراه با فرماندهان بسیج دانش‌آموزی، فرماندهان بسیج محلات بخش طرقبه‌ و شاندیز در محل دفتر مدیریت آموزش‌و‌پرورش شهرستان برگزار‌ شد.

در این جلسه، پس از بررسی درخواست‌های ارسالی از مدارس نیازمند مرمت و بازسازی، تعداد ۱۲ مدرسه از مدارس طرقبه‌شاندیز جهت اجرای طرح تابستانی «جهاد در جهاد» انتخاب شد.


ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.