وثیقه خروج از کشور مشمولان غیر غایب در محرم و صفر حذف شد جوانان با چه انگیزه‌ای مهاجرت می‌کنند؟ ایران بهترین مراکز درمان ناباروری دنیا را دارد آپارتمان‌هایی که جلوی رشد هوش هیجانی کودک را گرفته اند! مشمولان ۳۵‌سال‌به‌‌بالا و حداقل دارای ۲ فرزند معاف می‌شوند نتایج یک پژوهش؛ ۲۸ میلیون ایرانی در مناطق درگیر با بحران آب زندگی می‌کنند ماجرای ضرب و شتم مامور «پارک خورشید» مشهد چه بود؟+ فیلم پلیس فتا در خصوص کلاهبرداری سایبری با دعوت به گروه‌های انتخاباتی هشدار داد هر روز هفته برنج نخورید فراجا از بازگرداندن کلاهبردار فراری رمز ارز به کشور خبرداد سازمان حج و زیارت از احتمال تأخیر در پرواز‌های بازگشت حجاج ایرانی خبر داد در سال جاری، ۶۷۰ روستا و ١٨ شهر استان خراسان‌رضوی با تنش آبی مواجه هستند ۱۶ مورد نمونه مثبت هاری از ابتدای سال در خراسان‌رضوی شناسایی شد اعمال‌قانون ۱۷۳۴ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۶۶ نفر در تصادفات مصدوم شدند (۳ تیر ۱۴۰۳) پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (۳ تیر ۱۴۰۳) | بارش‌های رگباری باران و سیلابی‌شدن مسیل‌ها چطور در تابستان اوقات فراغت فرزندمان را پُر کنیم؟ چقدر در خواستگاری راستگو باشیم؟ با توجه به هشدار هواشناسی؛ مناطق تفرجگاهی تحت مدیریت حفاظت محیط زیست خراسان رضوی تعطیل است توسعه روابط بین‌الملل در حوزه سلامت در مشهد در دستور کار قرار گرفته است
سرخط خبرها

رونمایی از نسخه جدید شاد با قابلیت‌های جدید

  • کد خبر: ۲۳۲۷۷۴
  • ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۷
رونمایی از نسخه جدید شاد با قابلیت‌های جدید
نرم‌افزار شاد با ارائه نسخه جدید و افزوده شدن قابلیت‌ها و بهبودهای متنوع، تجربه کاربری بهتری را برای کاربران فراهم کرده است.

به گزارش شهرآرانیوز، شاد با انتشار نسخه جدید خود که شامل مجموعه‌ای از قابلیت‌های جدید و بهبود‌های گوناگون است، تلاش می‌کند تا تجربه کاربری را بهبود بخشیده و زیست‌بوم مجازی کودکان و نوجوانان را تقویت کند.

از جمله ویژگی‌های جدید این نسخه می‌توان به بهبود دسترسی به تنظیمات و رفع مشکلات اشاره کرد.

برخی از مهم‌ترین تغییرات و امکانات جدید شاد در این نسخه عبارت‌اند از:

بهبود دسترسی به تنظیمات

نمایش بهتر فیلم‌ها در حالت افقی

بهبود طراحی صفحات راهنما و ورود به شاد

عملکرد بهتر صفحه تماشا

پیش‌نمایش پیام‌ها با کارایی بیشتر

افزودن علامت خوانده‌شده/نشده، پاک‌کردن تاریخچه و حافظه پنهان به گزینه‌های پیام‌ها

اضافه‌شدن تم‌های پیشرفته

افزودن اسپویلر برای ارسال عکس و فیلم

نمودار‌های پیشرفته در بخش داده‌ها و ذخیره‌سازی

افزودن QRکد برای کانال‌ها و کاربران

افزودن تب گیف‌ها در پیام‌رسان

امکان ارسال گروهی عکس‌ها

ویرایش کپشن در پخش زنده

پین‌کردن چندین مورد

پخش صدا قبل از ارسال

تنظیم تعداد رسانه‌های نمایش‌داده‌شده

رفع مشکلات تغییر حساب کاربری و بستن کامنت‌ها در پخش زنده

رفع مشکل پخش آوا

کاربران برای دریافت آخرین نسخه شاد (۳.۶.۴) می‌توانند مانند همیشه به پایگاه رسمی شاد به نشانی Shad.ir یا مایکت و کافه‌بازار مراجعه کرده و از دریافت نسخه‌های غیررسمی خودداری کنند.

شبکه شاد از فروردین سال ۹۹ به‌دلیل شیوع ویروس کرونا تاسیس شد و حدود ۳۴ میلیون نفر این برنامه را در تلفن‌های همراه نصب کرده‌اند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->