کشف ۲۲ فقره سرقت در غرب مشهد (سوم تیرماه ۱۴۰۳) وثیقه خروج از کشور مشمولان غیرغایب در محرم و صفر حذف شد جوانان با چه انگیزه‌ای مهاجرت می‌کنند؟ ایران بهترین مراکز درمان ناباروری دنیا را دارد آپارتمان‌هایی که جلوی رشد هوش هیجانی کودک را گرفته اند! مشمولان ۳۵‌سال‌به‌‌بالا و حداقل دارای ۲ فرزند معاف می‌شوند نتایج یک پژوهش؛ ۲۸ میلیون ایرانی در مناطق درگیر با بحران آب زندگی می‌کنند ماجرای ضرب و شتم مامور «پارک خورشید» مشهد چه بود؟+ فیلم پلیس فتا در خصوص کلاهبرداری سایبری با دعوت به گروه‌های انتخاباتی هشدار داد هر روز هفته برنج نخورید فراجا از بازگرداندن کلاهبردار فراری رمز ارز به کشور خبرداد سازمان حج و زیارت از احتمال تأخیر در پرواز‌های بازگشت حجاج ایرانی خبر داد در سال جاری، ۶۷۰ روستا و ١٨ شهر استان خراسان‌رضوی با تنش آبی مواجه هستند ۱۶ مورد نمونه مثبت هاری از ابتدای سال در خراسان‌رضوی شناسایی شد اعمال‌قانون ۱۷۳۴ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۶۶ نفر در تصادفات مصدوم شدند (۳ تیر ۱۴۰۳) پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳) | بارش‌های رگباری باران و سیلابی‌شدن مسیل‌ها چطور در تابستان اوقات فراغت فرزندمان را پُر کنیم؟ چقدر در خواستگاری راستگو باشیم؟ با توجه به هشدار هواشناسی؛ مناطق تفرجگاهی تحت مدیریت حفاظت محیط زیست خراسان رضوی تعطیل است
سرخط خبرها

شهریه جدید مدارس غیردولتی، تا پایان هفته به والدین اعلام خواهد شد

  • کد خبر: ۲۳۲۹۱۸
  • ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۲
شهریه جدید مدارس غیردولتی، تا پایان هفته به والدین اعلام خواهد شد
مدیرکل مدارس غیردولتی وزارت آموزش‌وپرورش گفت: شهریه مدارسی که براساس الگوی تعیین‌شده فرایندها را طی کرده‌اند، تعیین شده است و به‌زودی در سامانه مشارکت‌ها بارگذاری می‌شود و خانواده‌ها تا پایان هفته می‌توانند شهریه جدید مدارس را مشاهده کنند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ بهرام نیکنژاد در پاسخ به این پرسش که چرا شهریه مدارس غیردولتی برای سال تحصیلی جدید هنوز اعلام نشده است در حالی که قرار بود شهریه مدارس تا اول خرداد اعلام شود، اظهار کرد: شهریه بیش از ۸۰ درصد مدارس تعیین شده است و استان‌ها در حال تأیید نهایی هستند که تا چند روز آینده اعلام خواهد شد.

وی افزود: شهریه مدارسی که براساس الگوی تعیین‌شده فرآیندها را طی کرده‌اند، تعیین شده است و به‌زودی در سامانه مشارکت‌ها بارگذاری می‌شود و خانواده‌ها تا پایان هفته می‌توانند شهریه جدید مدارس را مشاهده کنند.

نیک‌نژاد گفت: مدارس ملزم هستند شهریه اعلام‌شده در سامانه مشارکت‌ها را دریافت کنند همچنین شهریه مصوب و فوق‌برنامه به‌صورت مجزا اعلام شده است چون شهریه فعالیت‌های فوق‌برنامه از گذشته محل مناقشه بود به همین دلیل شهریه آن به‌صورت مجزا اعلام می‌شود تا اگر خانواده‌ای نیاز نداشت فقط شهریه مصوب را پرداخت کند.

مدیرکل مدارس غیردولتی وزارت آموزش و پرورش مطرح کرد: در دوره ابتدایی ۱۲ ساعت فوق‌برنامه طراحی شده است و ممکن است خانواده‌ای تقاضای ۶ ساعت فوق‌برنامه داشته باشد بنابراین فقط شهریه آن را پرداخت خواهد کرد.

نیک‌نژاد با تصریح به اینکه تا زمانی که شهریه مصوب مدارس ابلاغ نشده است باید شهریه سال قبل را دریافت کنند، خاطرنشان کرد: امسال بحث احراز هویت را جدی‌تر کردیم و مؤسسان باید از طریق درگاه دولت وارد می‌شدند و این موضوع منجر به تأخیر در اعلام شهریه برخی مدارس شده است.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->