صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

یک فعال فرهنگی در امور زن و خانواده گفت: حضور زنان در انتخابات از پیش نیاز‌های توسعه یافتگی سیاسی است و رنگ عاطفی بر مبنای شعور به جامعه می‌بخشد.

سارامشهدی در گفتگو با شهرآرانیوز، در خصوص اهمیت مشارکت زنان در انتخابات اظهار کرد: زنان به عنوان نیمی از جامعه حق دارند از حاکمیت برای حقوق خود و افزایش نقش شان مطالبه کنند و شرکت در انتخابات اولین قدم در راه این مطالبه گری است.

وی افزود: از زنان به عنوان افرادی که مسئول تربیت نسل آینده هستند و به عنوان مراقبان اصلی فرزندان این مرز و بوم باید در تصمیم گیری‌های کلان کشور در حوزه جوانان و آینده نظرخواهی شود.

این فعال فرهنگی با بیان اینکه قطعا ما در جامعه زنان موفقی داریم که می‌توانند در مناصب کلان دولتی قرار بگیرند گفت: زنان موفق می‌توانند در تصمیم سازی‌ها مشاوران خوبی برای شخص رییس جمهور و معاونان ایشان باشند و انتظار می‌رود رییس جمهور جدید در کابینه و مشاوران خود از این قشر کمک بگیرد.

مشهدی بیان کرد: شرکت در انتخابات بخشی از وظیفه مدنی هر فردی است که در کشوری که دارای دموکراسی است زندگی می‌کند و امیدوارم همه بخصوص زنان از این حق استفاده کنند.

وی افزود: بانوان فعال در حوزه‌های اجتماعی، سیاسی و اقتصادی معتقدند حضور زنان در انتخابات از پیش نیاز‌های توسعه یافتگی سیاسی است و رنگ عاطفی بر مبنای شعور به جامعه می‌بخشد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.