صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رئیس بیمارستان فوق تخصصی چشم خاتم الانبیاء (ص) از مراکز زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد از آمادگی این مرکز درمانی برای خدمت رسانی به زائران و مجاوران رضوی در فصل تابستان خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، دکتر اکبر درخشان اظهار کرد: بیمارستان تک تخصصی خاتم الانبیاء (ص) در طول سال ارائه دهنده خدمات ۲۴ ساعته به بیماران با مشکلات مختلف حوزه چشم بوده و این خدمات در فصل تابستان هم بی‌وقفه ارائه می‌شود.

وی تصریح کرد: در زمان اجرای طرح تابستانه خدمات کلینیک چشم‌پزشکی بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) و تمامی بخش‌های این مرکز درمانی تک تخصصی به بیماران سرپایی و بستری مرتبط با این حوزه ارائه می‌شود.

رئیس بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) با بیان اینکه ظرفیت اشغال تخت‌های این مرکز درمانی ۸۵ درصد بوده است، خاطرنشان کرد: ظرفیت تخت‌های موجود این بیمارستان ۸۱ تخت بوده و پیگیر آن هستیم که این عدد را به ۱۲۸ تخت برسانیم.

مدیر گروه چشم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: در این گروه تخصصی از ظرفیت پزشکان متخصص و فوق تخصص در حوزه‌های آموزشی، پژوهشی و درمانی و در موضوعات قرنیه، شبکیه، گولوکوم (آب سیاه)، انحرافات چشمی، یووئیت (التهابات و عفوت‌های چشمی) و اورژانس‌های چشم استفاده می‌شود.

دکتر درخشان گفت: تمامی دارو‌ها و تجهیزات مصرفی بیماران مرتبط با حوزه بینایی و مشکلات چشمی در داروخانه بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) به میزان کافی موجود است و خوشبختانه مشکلی از این بابت وجود ندارد و هرگاه که نیازی در این حوزه احساس شود بلافاصله از طریق داروخانه ۲۲ بهمن دانشگاه علوم پزشکی مشهد تأمین می‌‎شود.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.