صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

معاون اجتماعی و مشارکت های سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد گفت: فاز دوم طرح شهید "مهرورزی" با محوریت پیشگیری از اعتیاد در مساجد شهر مشهد برگزار می شود.

مهدی ابراهیمی در همین رابطه در گفتگو با شهرآرانیوز اظهار کرد: امروزه پیشگیری از اعتیاد و توانمندسازی‌های لازم در خصوص نرفتن به سمت اعتیاد از طریق آموزش‌های مناسب یک راهکار اجتماعی در رابطه با این معضل است.

ابراهیمی با بیان این مطلب که اعتیاد تا حد زیادی میان اقشار جامعه روبه افزایش است افزود: طرح شهید "مهرورزی" با همکاری ستاد مبارزه با مواد مخدر با محوریت پیشگیری از اعتیاد و آموزش در خصوص آسیب‌های آن برای دومین سال پیاپی در بیش از ۶۰۰ مسجد مناطق سیزده گانه مشهد اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه، آموزش مربی ویژه طرح مهرورزی در دستور کار قرار دارد ابراز کرد: تعداد مربیان تخصصی برای پیشگیری از اعتیاد در مشهد محدود بوده و از این جهت تربیت مربی متخصص را از سال گذشته همزمان با آغاز طرح شروع کردیم.

وی ادامه داد: سال گذشته برای ٣٠٠ مربی، پیش از برگزاری دوره‌های مهرورزی دوره‌های آموزشی گذاشته شد و امسال نیز قرار است ١٧٠٠ مربی در طرح توانمند سازی شرکت نمایند.

معاون شهردار مشهد خاطرنشان کرد: دوره‌های مربیگری پیشگیری از اعتیاد ویژه دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد و فارغ التحصیلان رشته‌های روانشناسی، جامعه شناسی و مددکاری اجتماعی است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.