آماده باش شهرداری برای مواجهه با سیلاب احتمالی در مشهد (۲۶ اردیبهشت۱۴٠۴) وضعیت قرمز آلودگی هوا در مشهد (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۴) اعضای جدید هیئت‌مدیره شرکت آبادگران معرفی شدند در ستایش حکیم توس؛ نگاهی به تازه‌ترین کتاب‌ها درباره فردوسی و شاهنامه رویداد تولید پوستر و اکران شهری «برای خدمت» در مشهد برگزار شد + فیلم مسیرهای ویژه گردشگری در مشهد راه‌اندازی می‌شود شهردار مشهد مقدس: شهر مشهد رتبه سوم هوشمندسازی را در منطقه غرب آسیا و اوراسیا دارد + فیلم تنش ترافیکی در خیابان شهدای سلامت مشهد | اینجا پارک دوبله ظاهراً ممنوع نیست! تلاش شبانه‌روزی سازمان عمران شهرداری مشهد برای اتمام ۵ کلان‌پروژه شاخص شهر سامان‌دهی املاک قولنامه‌ای در مشهد، گامی حیاتی در توسعه متوازن شهر اجرای آزمایشی طرح پیشگیری از بیماری با فناوری هوش مصنوعی در مشهد | افزایش پوشش بیمه ناباروری تا ۷۰ درصد در خراسان رضوی به نام مادر، به یاد پسر | روایتی از دیدار صمیمانه بانوان رسانه‌ای مشهد با مادر شهید آیت‌الله رئیسی واکنش پلیس به فعالیت اقتصادی بابک زنجانی کیفیت هوای مشهد همچنان در آستانه وضعیت هشدار (۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۴) درباره کوچه‌ای در خیابان هاشمی نژاد مشهد | سرگذشت باغی که کوچه شد جزئیات تعریض بزرگراه آزادی مشهد، حدفاصل بولوار سجاد تا میدان استقلال (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۴) میدان شهید کاوه مشهد چهارراه شد (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۴) افزایش ۳ برابری تولید آسفالت از سوی سازمان عمران شهرداری مشهد در سال ۱۴۰۳ سرمایه‌گذاری ۲۶‌هزار‌میلیاردی برای توسعه زیرساخت‌های مشاغل شهری مشهد
سرخط خبرها

بهره‌برداری از پل دوم و اصلاح هندسی ورودی جاده سرخس به مشهد با هدف سامان‌دهی ترافیک

  • کد خبر: ۲۳۸۶۰۹
  • ۲۱ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۵
بهره‌برداری از پل دوم و اصلاح هندسی ورودی جاده سرخس به مشهد با هدف سامان‌دهی ترافیک
معاون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: بهره‌برداری از پل دوم و اصلاح هندسی ورودی جاده سرخس به مشهد با هدف سامان‌دهی ترافیک انجام شد.
بیتا سخایی
خبرنگار بیتا سخایی

 به گزارش شهرآرانیوز، پوریا محمدیان‌یزدی در مراسم بهره‌برداری از پل دوم و اصلاح هندسی ورودی جاده سرخس به مشهد بر روی مسیل طرق در شهرک شهید باهنر و بهسازی دیواره و کف‌سازی مسیل طرق، اظهار کرد: بار برون‌شهری مشهد از چندین محور وارد می‌شود که اصلی‌ترین محورها نیشابور و قوچان هستند. یکی از ورودی‌های شهر از سمت سرخس بوده که محور ترانزیتی و مسافری است و کارکرد صنعتی نیز دارد.

وی افزود: در طول سالیان مختلف، سکونت مردم در این محور شکل گرفته و قاعدتاً وضعیت آن از حالت برون‌شهری به یک محور شهری تبدیل شده و بار ترافیک برون‌شهری و درون‌شهری تداخل پیدا کرده است.

معاون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد بیان کرد: پل قدیمی با عرض کم پاسخگوی حجم تقاضای ترانزیتی و برون‌شهری نبود و مشابه این پروژه، چند ماه قبل در پل دهرود انجام شد.

محمدیان‌یزدی درخصوص مشخصات فنی پروژه، خاطرنشان کرد: طول مسیر جاده و دوربرگردان این پروژه ۳۰۰ متر و طول پل ۶۰ متر است. همچنین عرشه بتنی تعریض‌شده آن به طول ۱۱.۵ متر با ۶ دهانه هشت‌متری اجرا شده است. با میدانی که در بالادست ایجاد شده، ورودی مزرعه نمونه و تقاطع دست‌گردان به سرخس سامان‌دهی شده و با ایجاد میدان، آرام‌سازی ترافیک در ورودی شهر انجام شده است.

وی اضافه کرد: سامان‌دهی مسیل طرق نیز از دیگرپروژه‌هایی است که امروز رونمایی می‌شود و در دو سیل اخیر، اثر این اقدام مثبت را دیدیم. تا چند روز دیگر نیز شاهد افتتاح بولوار قمربنی‌هاشم(ع) و تقاطع غیرهم‌سطح آن که انتهای بولوار مصلی را به بولوار حر متصل می‌کند و جزو محور‌های توسعه‌ای است، خواهیم بود.

معاون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد تصریح کرد: نگاه شورا توجه به حاشیه شهر و اجرای عملیات عمرانی برای ارتقای سطح زندگی است که تا حدودی با اجرای این پروژه‌ها، محقق شده و در آینده نیز در منطقه‌دو شاهد اجرای پروژه‌های خوبی خواهیم بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->