سرمایه‌گذاری ۴۰ هزار میلیارد تومانی در دوره ششم شورای مشهد شناسایی ۲۰ هزار کودک بازمانده از تحصیل در خراسان رضوی| ساماندهی سالمندان متکدی در دستورکار قرارگاه اجتماعی مشهد رضایت مندی زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی از خدمات نوروزی شهرداری مشهد حسامی: حل مسائل اساسی شهری باید ازجمله اهداف زیست‌بوم نوآوری باشد مدیریت شهری مشهد از برنامه‌های خلاقانه و نوآورانه حمایت می‌کند اعزام کاروان ۳۰۰ نفره راهیان نور شهرداری مشهد به مناطق عملیاتی غرب کشور نگرانی از حمله ملخ‌ها به روستا‌های مشهد، بی‌اساس است | اعلام آخرین وضعیت از مناطق درگیر رونمایی از مدل بهینه زیست‌بوم نوآوری مدیریت شهری مشهد + فیلم طراحی و اجرای مدرن‌ترین زمین بازی کودکان در مشهد | تلفیق بازی، یادگیری و خلاقیت راه‌اندازی زیپ لاین، کابل گلایدر، دوچرخه کابلی و پل ماجراجویی در چهار بوستان بزرگ مشهد قصه ناتمام دیوارهای شهرک شهید بهشتی مشهد | ماجرای دیواری که مسیر اصلی خیابان را مسدود کرده است شهردار مشهد مقدس: اگر روش‌های نوین به کمک مدیریت شهری نیاید، امکان اداره شهر را نخواهیم داشت ویدئو | آغاز مسافرگیری فاز اول خط ۳ متروی مشهد از ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۴ رئیس شورای عالی استان‌ها: دو فوریت طرح اصلاح جزء (۳) بند (ب) ماده (۱۰۶) قانون برنامه پنج‌ساله هفتم، برای برقراری فوق‌العاده خاص کارکنان و کارگران شهرداری‌ها تصویب شد شورای اسلامی شهر مشهد تصویب کرد: نام‌گذاری ۴ سالن ورزشی به نام شهدا | نوسازی ناوگان ون فرسوده و واگذاری ۱۳۰ دستگاه ون «وانا» + فیلم سرویس‌دهی رایگان خط دو متروی مشهد در سالروز شهادت امام‌جعفرصادق(ع) (۴ اردیبهشت ۱۴۰۴) کیفیت هوای کلانشهر مشهد، در مرز آلودگی (۳ اردیبهشت ۱۴۰۴) نوآوری، ضرورت و فرصت پیش‌روی مدیریت شهر نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: در دوره ششم، باید گره‌های چندده‌ساله شهر مشهد باز شود ساختمان ستاد و فرماندهی آتش‌نشانی مشهد در آستانه بهره‌برداری حاشیه هایی از ترافیک پل شهید عباسپور مشهد
سرخط خبرها

بهره‌برداری از پل دوم و اصلاح هندسی ورودی جاده سرخس به مشهد با هدف سامان‌دهی ترافیک

  • کد خبر: ۲۳۸۶۰۹
  • ۲۱ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۵
بهره‌برداری از پل دوم و اصلاح هندسی ورودی جاده سرخس به مشهد با هدف سامان‌دهی ترافیک
معاون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: بهره‌برداری از پل دوم و اصلاح هندسی ورودی جاده سرخس به مشهد با هدف سامان‌دهی ترافیک انجام شد.
بیتا سخایی
خبرنگار بیتا سخایی

 به گزارش شهرآرانیوز، پوریا محمدیان‌یزدی در مراسم بهره‌برداری از پل دوم و اصلاح هندسی ورودی جاده سرخس به مشهد بر روی مسیل طرق در شهرک شهید باهنر و بهسازی دیواره و کف‌سازی مسیل طرق، اظهار کرد: بار برون‌شهری مشهد از چندین محور وارد می‌شود که اصلی‌ترین محورها نیشابور و قوچان هستند. یکی از ورودی‌های شهر از سمت سرخس بوده که محور ترانزیتی و مسافری است و کارکرد صنعتی نیز دارد.

وی افزود: در طول سالیان مختلف، سکونت مردم در این محور شکل گرفته و قاعدتاً وضعیت آن از حالت برون‌شهری به یک محور شهری تبدیل شده و بار ترافیک برون‌شهری و درون‌شهری تداخل پیدا کرده است.

معاون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد بیان کرد: پل قدیمی با عرض کم پاسخگوی حجم تقاضای ترانزیتی و برون‌شهری نبود و مشابه این پروژه، چند ماه قبل در پل دهرود انجام شد.

محمدیان‌یزدی درخصوص مشخصات فنی پروژه، خاطرنشان کرد: طول مسیر جاده و دوربرگردان این پروژه ۳۰۰ متر و طول پل ۶۰ متر است. همچنین عرشه بتنی تعریض‌شده آن به طول ۱۱.۵ متر با ۶ دهانه هشت‌متری اجرا شده است. با میدانی که در بالادست ایجاد شده، ورودی مزرعه نمونه و تقاطع دست‌گردان به سرخس سامان‌دهی شده و با ایجاد میدان، آرام‌سازی ترافیک در ورودی شهر انجام شده است.

وی اضافه کرد: سامان‌دهی مسیل طرق نیز از دیگرپروژه‌هایی است که امروز رونمایی می‌شود و در دو سیل اخیر، اثر این اقدام مثبت را دیدیم. تا چند روز دیگر نیز شاهد افتتاح بولوار قمربنی‌هاشم(ع) و تقاطع غیرهم‌سطح آن که انتهای بولوار مصلی را به بولوار حر متصل می‌کند و جزو محور‌های توسعه‌ای است، خواهیم بود.

معاون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد تصریح کرد: نگاه شورا توجه به حاشیه شهر و اجرای عملیات عمرانی برای ارتقای سطح زندگی است که تا حدودی با اجرای این پروژه‌ها، محقق شده و در آینده نیز در منطقه‌دو شاهد اجرای پروژه‌های خوبی خواهیم بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->