صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مراسم بهره‌برداری از پل دوم و اصلاح هندسی ورودی جاده سرخس با مشهد بر روی مسیل طرق در شهرک شهید باهنر و بهسازی دیواره و کف‌سازی مسیل طرق با حضور استاندار خراسان‌رضوی، شهردار و فرماندار مشهدمقدس و جمعی از اعضای شورای شهر برگزار شد.

به گزارش شهرآرانیوز، پروژه تعریض پل شهید باهنر (بر روی کال طرق) در محور جاده سرخس-مشهد و احداث میدان و اصلاح هندسی مسیر‌های دسترسی آن امروز، ۲۱ تیر ۱۴۰۳، به‌صورت رسمی و با حضور مسئولان افتتاح شد.

نگاه ویژه مدیریت شهری به مناطق درحال‌توسعه اتفاق خوبی است

حسین بنایی‌منش، شهردار منطقه‌۶، در مراسم بهره‌برداری از پل دوم و اصلاح هندسی ورودی جاده سرخس به مشهد بر روی مسیل طرق در شهرک شهید باهنر، بهسازی دیواره و کف‌سازی مسیل طرق، اظهار کرد: با توجه به نگاه ویژه مدیریت شهری به مناطق درحال‌توسعه، اتفاقات خوبی رخ داده است.

وی با اشاره به این موضوع که اعتبارات خوبی به این پروژه و دیگرپروژه‌های این منطقه جهت توسعه تخصیص داده شده است، ادامه داد: در سال گذشته، برای منطقه۶، ۴۰۱ پروژه با اعتبار ۷۱۵ میلیارد تومان با ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی رخ داده است. همچنین پیاده‌روسازی بولوار حر و... تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد. 

شهردار منطقه‌۶ گفت: یکی از اتفاقات خوب دیگر که می‌توان به آن اشاره کرد، توجه به مناطق بازآفرینی و اعتبار ویژه درقالب پروژه‌های زودبازده است. با ۱۹۱ پروژه به‌ارزش ۲۲۵ میلیارد تومان و ٩١ درصد پیشرفت فیزیکی، بیشترین پروژه و اعتبار را در این منطقه داشتیم.

بنایی‌منش گفت: در سال جاری نیز ۱۳۵ پروژه عمرانی و ۸۱ پروژه زودبازده شناسایی شده است که تا آخر سال محقق می‌کنیم. 

وی در پایان، از حمایت‌های شهردار و شورای اسلامی شهر مشهد به طور ویژه تشکر کرد.

گفتنی است یکی از پروژه‌های شاخص عمرانی منطقه۶ عملیات تعریض پل جاده سرخس بر روی کال طرق واقع در ورودی محور سرخس به مشهد است. این پروژه یکی از پروژه‌های مهم زیرساختی واقع در شرق مشهد و مشابه پل دهرود در جاده سیمان و بولوار رسالت است. عرشه پل شهید باهنر به طول ۸۵۰ متر است که در کنار اجرای این پل، بیش‌از ۳ هزار متر طول دیواره‌سازی نیز انجام و میدانی به مساحت ۵ هزار مترمربع در ورودی آن احداث شده است.

 

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.