افزایش یک‌ساعته سرویس‌دهی مترو مشهد در روز جمعه (۲۲ تیر ۱۴۰۳) همزمان با برگزاری کنکور مالک متخلف، ساختمان خود را قلع کرد آخرین اخبار از تمدید دوره ششم شورا‌های اسلامی شهر و روستا (۲۱ تیر ۱۴۰۳) اعمال‌قانون ۱۹۶۲ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۸۱ نفر در تصادفات شبانه‌روز گذشته مصدوم شدند (۲۱ تیر ۱۴۰۳) کیفیت هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد امروز در شرایط پاک قرار دارد (۲۱ تیر ۱۴۰۳) تامین نیاز آبی فضای سبز مشهد با پساب تصفیه شده کنکور ترافیک صبحگاهی در مشهد را سنگین کرد (۲۱ تیر ۱۴۰۳) بهره‌برداری از پل دوم و اصلاح هندسی ورودی جاده سرخس به مشهد با هدف سامان‌دهی ترافیک شهردار مشهدمقدس: سیاست مدیریت شهری توسعه مشهد به سمت شرق است طهوریان‌عسکری: در دوره ششم، با شعار «سامان‌دهی و تحول در حاشیه شهر» از مردم رأی گرفتیم و شبانه‌روز در کنار مردم هستیم پروژه تعریض پل شهید باهنر در محور جاده سرخس-مشهد افتتاح شد + فیلم (۲۱ تیر ۱۴۰۳) فاز دوم طرح "شهید مهرورزی" با محوریت پیشگیری از اعتیاد در مشهد آغاز شد آیا مشهد و خراسان رضوی فردا، پنجشنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۳ تعطیل است؟ بازدید رایگان از نمایشگاه مفهومی زیارت در محرم و صفر نخستین طرح جامع مشهد ۵۳ ساله شد رشد مستمر مشارکت مشهدی‌ها در ادوار اخیر انتخابات | روند خدمت در دولت سیزدهم متوقف نخواهد شد بازدید شهردار و نماینده مشهد در مجلس از روند ساخت تصفیه خانه سپتاژ مشهد | افزایش هماهنگی میان دستگاه‌های متولی روایتی از زیست شبانه سازمان اتوبوسرانی مشهد| چرخه بی‌پایان خدمتگزاری + فیلم پروژه تعریض پل شهید باهنر در محور جاده سرخس-مشهد فردا (۲۱ تیر ۱۴۰۳) افتتاح می‌شود پیاده‌سازی فرایند واگذاری ملک در سامانه تالار مبادلات املاک شهرداری مشهد برای اولین بار در کشور ترافیک سنگین در میدان‌های قائم(عج) و استقلال و خیابان چمران در مشهد (۲۰ تیر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

بازدید رایگان از نمایشگاه مفهومی زیارت در محرم و صفر

  • کد خبر: ۲۳۸۵۵۸
  • ۲۰ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۵
بازدید رایگان از نمایشگاه مفهومی زیارت در محرم و صفر
مدیر فرهنگسرای زیارت شهرداری مشهد گفت: بازدید از نمایشگاه مفهومی زیارت درقالب طرح "در مسیر آفتاب" ایام محرم و صفر به صورت رایگان صورت می‌گیرد.

جواد نظافت در گفتگو با شهرآرانیوز در خصوص برپایی این نمایشگاه اظهار کرد: نمایشگاه مفهومی زیارت به طور ویژه به مبحث زیارت و اهمیت آن می‌پردازد که ترکیبی از نماد‌های صوتی و تصویری است.  

نظافت با تاکید بر این مطلب که فرهنگسرای زیارت با هدف ترویج فرهنگ زیارت ویژه زائرین و مجاورین امام مهربانی‌ها ایجاد شده است افزود: روایت‌گری پیرامون حضرت علی بن موسی‌الرضا (ع) در ۹ ایستگاه با نگاه اصلی به ریز موضوع نقش امام در زندگی مردم، پناه بردن و عهد بستن با امام رضا (ع) طراحی گردیده است.  

وی بیان کرد: همزمان با شروع ایام عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) نمایشگاه مفهومی زیارت نیز ویژه مساجد به صورت رایگان برگزار خواهد شد.  

نظافت ادامه داد: ساعت بازدید از این نمایشگاه ۷ صبح تا ۱۴ در روز‌های کاری است. ایام تعطیل نیز با هماهنگی قبلی امکان بازدید وجود دارد.  

مدیر فرهنگسرای زیارت با بیان این مطلب که امکان بازدید افراد از نمایشگاه تنها به صورت گروهی وجود دارد ابراز کرد: افراد علاقمند به حضور در نمایشگاه در گروه‌های حداقل ۲۰ نفره جهت ثبت نام باید در ساعات اداری با شماره ۰۵۱۳۱۲۹۷۲۵۱ تماس بگیرند.

نظافت افزود: در روز‌های تعطیل از جمله تاسوعا و عاشورا نیز با هماهنگی قبلی امکان بازدید وجود دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->