صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

واکنش حماس به جنایت جدید اسرائیل در «النصیرات» غزه

  • کد خبر: ۲۳۹۲۳۷
  • ۲۴ تير ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۷
جنایت جدید ارتش رژیم صهیونیستی در مدرسه‌ای در اردوگاه «النصیرات»، واکنش جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس را در پی داشت.

به گزارش شهرآرانیوز، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با صدور بیانیه‌ای به جنایت جدید ارتش رژیم صهیونیستی در اردوگاه «النصیرات» واقع در مرکز نوار غزه واکنش نشان داد.

جنبش حماس در این بیانیه تاکید کرد: افزایش جنایت‌های رژیم جنایتکار صهیونیستی در حق غیرنظامیان آواره مستقر در مراکز نگهداری، که آخرین مورد آن حمله وحشیانه ظهر امروز به مدرسه ابوعریبان وابسته به آنروا در اردوگاه النصیرات بود و طی آن نزدیک به ۱۵ نفر به شهادت رسیدند و ده‌ها نفر نیز زخمی شدند، نشانگر تمرکز (دشمن) روی نسل‌کشی پیاپی مردم غیرنظامی ماست.

همچنین حماس تصریح کرد که این جنایت‌های رژیم صهیونیستی حاکی از دهن‌کجی رژیم صهیونیستی به جامعه بین‌الملل و بی‌توجهی این رژیم به درخواست‌های سازمان ملل مبنی بر لزوم برقراری آتش‌بس است.

در ادامه این بیانیه آمده است: تلاش‌های تروریستی نتانیاهو و کابینه نازی‌اش برای به تسلیم‌درآوردن ملت ما از طریق این سطح از جنایت بی‌سابقه، شکست خواهد خورد و تنها نتیجه آن افزایش چنگ‌زدن ملت ما به سرزمین و مقاومتشان تا اخراج آخرین نفر از حمله‌کنندگان به خاک ما و برپایی کشور مستقل خود به پایتختی قدس خواهد بود.

گفتنی است کمی پیش‌تر ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی در تازه‌ترین جنایت خود مدرسه ابو عریبان وابسته به آژانس امدادرسانی و کاریابی سازمان ملل برای آوارگان فلسطینی آنروا در اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه را بمباران کرد. در این جنایت تا این لحظه ۱۷ آواره فلسطینی به شهادت رسیده و ده‌ها نفر هم زخمی شده‌اند.

منبع: مهر

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.