مراسم عزاداری شب عاشورا با حضور رهبر معظم انقلاب برگزار شد+تصاویر علت شنیده شدن صدای تیراندازی در حرم شاهچراغ شیراز چه بود؟ | وضعیت حرم آرام است+ فیلم (۲۵ تیر ۱۴۰۳) پزشکیان: نباید به نام امام حسین (ع) تابع هوای نفس و غرور و تکبر شویم‌ واکنش مهدی چمران به شایعه فساد پُست فروشی در شهرداری تهران ۸ ملوان ایرانی محبوس در زندان‌های قطر آزاد شدند (۲۵ تیر ۱۴۰۳) وقوع حادثه جدید دریایی در سواحل یمن (۲۵ تیر ۱۴۰۳) بشار اسد به درخواست دیدار اردوغان با او واکنش نشان داد عاشورا در عراق تعطیل رسمی اعلام شد حمله موشکی حزب‌الله لبنان به تجهیزات جاسوسی ارتش اسرائیل (۲۵ تیر ۱۴۰۳) تعداد شهدای نوار غزه به مرز ۳۹ هزار نفر رسید (۲۵ تیر ۱۴۰۳) اعضای جامعه کارگری و کانون‌های بازنشستگی با پزشکیان دیدار کردند+ فیلم مقتدی صدر: شاید ترور ترامپ فیلم تبلیغاتی باشد! وزیر تندرو نتانیاهو تهدید به انحلال کابینه اسرائیل کرد اتحادیه اروپا تحریم های یکجانبه علیه ایران را تمدید کرد بازگشایی سفارت جمهوری آذربایجان در تهران سرپرست وزارت امور خارجه عازم نیویورک شد مقام روسی: ترامپ را برنده انتخابات آمریکا بدانید تازه‌ترین واکنش بایدن به سوءقصد به ترامپ حمله موشکی قسام به نظامیان متجاوز صهیونیست (۲۴ تیر ۱۴۰۳) آغاز مراسم عزاداری شب تاسوعای حسینی با حضور رهبر انقلاب + فیلم (۲۴ تیر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

وزیر تندرو نتانیاهو تهدید به انحلال کابینه اسرائیل کرد

  • کد خبر: ۲۳۹۲۹۳
  • ۲۵ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۴
وزیر تندرو نتانیاهو تهدید به انحلال کابینه اسرائیل کرد
همزمان با مذاکرات غیرمستقیم بین جنبش حماس و رژیم صهیونیستی برای دستیابی به توافق آتش‌بس در نوار غزه و تبادل اسیران، وزیر دارایی تندروی کابینه ائتلافی «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی تهدید کرد که درصورت موافقت تل آویو با چنین توافقی، کابینه را منحل خواهد کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، «بزالل اسموتریچ» وزیر دارایی رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه اعلام کرد: اگر کابینه اسرائیل با توافق برای بازگرداندن افراد ربوده شده (اسرای صهیونیست در نوار غزه) و آزادی فلسطینی‌ها (اسیران فلسطینی) موافقت کند، آماده خروج از کابینه ائتلافی و انحلال آن هست.

وی از ارتش و نهاد‌های امنیتی رژیم صهیونیستی انتقاد کرد و گفت: نهاد امنیتی اسرائیل تصمیم به دستیابی به توافق به هر قیمتی گرفته اند.

اسموتریچ درباره مذاکرات جاری برای دستیابی به آتش بس و تبادل اسیران افزود: در حال حاضر صحبت از معامله‌ای است که شامل بازگرداندن ۲۰ نفر از گروگان‌ها (اسیران صهیونیست) و رها کردن بقیه آنها به حال خود و توقف جنگ بدون در نظر گرفتن خطوط قرمز است.

او بار دیگر با اصرار بر موضع خود در مخالفت با دستیابی به توافق مبادله اسیران با جنبش حماس گفت: حتی اگر مخالفت با توافق به بهای پایان حیات سیاسی‌ام تمام شود، با توافق آتش‌بس موافقت نخواهم کرد.

موضوع ازسرگیری مذاکرات برای تبادل اسیران میان رژیم صهیونیستی و جنبش حماس و همچنین ارائه پاسخ این جنبش به پیشنهاد میانجیگران، منجر به تشدید اختلافات میان مقامات رژیم اشغالگر شده است و وزرای تندرو، نخست‌وزیر را تهدید به خروج از کابینه ائتلافی در صورت موافقت وی با پیشنهاد توافق کرده‌اند.

پیشتر منابع مطلع اعلام کرده بودند که جنبش حماس پاسخ نهایی خود را به پیشنهاد توافق آتش‌بس به میانجیگران ارائه کرده است.

به گزارش ایرنا، با گذشت ۲۸۳ روز از آغاز تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهاد‌های امدادرسان و تحمیل قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم اشغالگر این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از ۹ ماه نتوانسته گروه‌های مقاومت را در یک منطقه کوچک که سال‌ها در محاصره است، به تسلیم وادارد و همراهی افکار عمومی جهانی را به‌خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->