صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

فرماندار طرقبه و شاندیز اعلام‌کرد: مسیرهای ورودی به این شهرها از امروز باز است.

علی صمدی جوان - به گزارش شهرآرانیوز، سیدحسن حسینی افزود: با اجرای مرحله دوم طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در شهرستان، ورود و خروج به و از طرقبه‌شاندیز تسهیل شده است، اما کماکان مراکز فرهنگی، ورزشی و تفریحی و مراکز خرید و رستوران‌ها که در فهرست اماکن پرخطر به‌لحاظ شیوع کرونا قرار دارند تعطیل هستند و ورودی ییلاقات، به‌ویژه با‌توجه‌به تداوم بارندگی و شیوع بیماری کرونا و احتمال خطر، مسدود است.

تابع دستورهای ستاد استانی مقابله با کرونا هستیم

رئیس پلیس راهور خراسان‌رضوی نیز در واکنش به خبر بازگشایی مسیرهای طرقبه‌شاندیز گفت: درباره بازگشایی هر مسیری که به‌دستور ستاد ملی یا ستاد استانی مقابله با کرونا بسته باشد، راهور تابعِ دستور است.

سرهنگ حمیدرضا دهنوی افزود: آنچه برای ما حائزاهمیت است برنامه‌ریزی‌های لازم برای ایجاد ترافیک روان و جلوگیری از گره ترافیکی است.

 وی بااشاره‌به حساسیت‌های اجتماعی درباره ابتلا به ویروس کرونا نیز گفت: بازگشایی این مسیر احتمالِ تجمع را بالا خواهد برد و کارشناسان بهداشتی‌ودرمانی باید به‌فکر سلامت مردم باشند، زیرا وظیفه ما صرفا مدیریت امور ترافیک و عمل‌کردن به دستورهاست.


گفتنی است؛ طرقبه و شاندیز از شهرستان‌های نمونه گردشگری خراسان رضوی است. با توجه به حجم گسترده تردد در  این شهرستان، از ۲۸ اسفندماه و با تصویب ستاد کنترل و پیشگیری کرونا مسیرهای ورودی به طرقبه و شاندیز مسدود شد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.