نارضایتی توامان مردم و متولیان درمان از  تعرفه‌های جدید پزشکی تشکیل باند سرقت پس از آزادی از زندان | دزدی از ده‌ها خودرو پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی و مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تداوم بارندگی‌ها تا شنبه هفته آینده خوراکی‌هایی که موجب کم‌آب شدن پوست می‌شوند تالاب کجی نمکزار نهبندان در خراسان جنوبی، ۳۰ درصد آبگیری شد همه مناطق آلوده به مواد مخدر در مشهد تا پایان سال برچیده می‌شوند اگر ضد آفتاب بزنیم آیا دچار کمبود ویتامین D می‌شویم؟ | بهترین عدد SPF برای ضد آفتاب زمان پرداخت معوقات حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی مشخص شد؟ دو کشته بر اثر حادثه رانندگی درمحور قدیم تهران-ساوه (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) تشخیص سه سرطان مرگبار با هوش مصنوعی | خون خشک شده بهتر از خون مایع است تصویب افزایش حقوق نیروهای خدماتی وزارت آموزش و پرورش در لایحه بودجه ۱۴۰۳ تامین کامل امنیت آزمون سراسری ۱۴۰۳ در مشهد | گزارشی از تقلب ارائه نشده است کشف بیش از ۷ تن برنج تقلبی در مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) ایجاد ۳۰۰ هزار طرح اشتغال‌زایی در سال ۱۴۰۳ | سقف تسهیلات اشتغال امسال افزایش نیافته است تعرض به زنان عزادار به بهانه شرکت در مراسم ترحیم نوشیدنی‌های مفید برای میان وعده کودکان چیست؟ قانون مهریه چند سالی است که معطل مانده است بی‌خوابی نشانه چه بیماری‌هایی است؟ تاخیر در پرداخت الکترونیکی بیمه‌های تکمیلی + ویدئو با جوراب خوابیدن خوب است یا بد؟
سرخط خبرها
سوغات طرقبه و شاندیز از زمان بازگشایی؛

بازدیدکنندگان سرگردان، ساکنان نگران

  • کد خبر: ۲۴۳۴۷
  • ۳۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۲
بازدیدکنندگان سرگردان، ساکنان نگران
فرماندار شهرستان بینالود از افزایش شدید تردد در شهرهای طرقبه و شاندیز از زمان بازگشایی این مناطق توریستی و اعتراض ساکنان این مناطق خبر داد.
علی صمدی جوان_ فرماندار شهرستان بینالود در گفت‌وگویی با شهرآرانیوز، به تشریح وضعیت تردد مردم مشهد از زمان بازگشایی طرقبه و شاندیز پرداخت و گفت: هم‌زمان با اعمال محدودیت‌های تردد به طرقبه و شاندیز، میانگین تردد خودرو‌ها که همگی بومیان و ساکنان این مناطق بودند، به حداکثر ۵۰۰۰ خودرو رسیده بود. اما از زمان بازگشایی مسیرها، آمار روزانه تردد به بیش از ۲۵ هزار خودرو رسیده است و پیش‌بینی می‌کنیم در ایام تعطیل تا ۵۰ هزار تردد را ثبت کنیم که آمار بسیار نگران‌کننده‌ای است.

سید حسن حسینی تصریح کرد: خودرو‌هایی که وارد این شهر‌ها و به‌ویژه طرقبه می‌شوند، به‌جز دور زدن و اتلاف وقت، هیچ‌گونه خدمتی دریافت نمی‌کنند و فقط باعث اعتراض ساکنان و نگرانی از تجمع‌های بیجا می‌شوند.

وی در ارتباط با چرایی بازگشایی طرقبه و شاندیز افزود: بنا به دستور رئیس‌جمهور محترم مبنی‌بر اجازه تردد بین‌شهری در استان‌ها، ملزم به بازگشایی شدیم. اما همچنان در روستا‌های گردشگری هدف، محدودیت تردد پابرجاست و دهیاران هرروز از میزان تردد خودرو‌ها و افراد غیر بومی ما را مطلع می‌کنند.

حسینی به وضعیت طرقبه و شاندیز در آستانه ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: سال‌های گذشته افتخار میزبانی از مردم عزیز روزه‌دار را پس از افطار داشتیم و طرح‌های از افطار تا سحر را اجرا می‌کردیم، اما امسال باتوجه‌به ادامه تعطیلی رستوران‌ها و تفرجگاه‌های طرقبه و شاندیز، خواهشمندیم مردم از حضور در این مناطق پس از افطار خودداری کنند.

گفتنی است براساس مصوبه اخیر شورای تأمین شهرستان بینالود، تمام تفرجگاه‌ها، رستوران‌ها و روستا‌های هدف گردشگری این شهرستان همچنان تعطیل خواهند بود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->