صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رنگ‌ها و چیدمان جدید دوربین آیفون ۱۶ در تصویر جدید این دستگاه لو رفت.

به گزارش شهرآرانیوز؛ براساس شایعات، دوربین‌های آیفون ۱۶ بازطراحی‌شده و چیدمان لنز‌های آن به‌صورت عمودی خواهد بود. حال تصویر جدیدی که در شبکه‌ی اجتماعی ایکس منتشر شده است، طراحی احتمالی و رنگ‌بندی آیفون ۱۶ را نشان می‌دهد.

در تصویر جدید چیدمان دوربین آیفون ۱۶، لنز اصلی و اولترا واید را به‌صورت عمودی نشان داده شده اس. تغییر چیدمان احتمالاْ امکان ضبط ویدئو سه‌بعدی برای ویژن پرو را در آیفون ۱۶ و ۱۶ پلاس فراهم می‌کند. در‌حال‌حاضر، این قابلیت به آیفون ۱۵ پرو و ۱۵ پرو مکس محدود شده است.

اپل برای پشتیبانی از ضبط ویدئو سه‌بعدی، چیدمان سه لنز آیفون ۱۵ پرو را تغییر داد و به‌واسطه‌ی این ویژگی آیفون ۱۶ چیدمان عمودی به خود گرفته است. همچنین، برجستگی دوربین در آیفون ۱۶ به‌خصوص در تصویر جدید کمتر دیده می‌شود.

همچنین، تصویر جدید رنگ‌های آیفون ۱۶ را نشان می‌دهد. آبی، صورتی، سفید، مشکی و سبز ازجمله رنگ‌های گوشی آیفون جدید هستند. این تصویر اشباع کمتر و پالت رنگی کمتر در آیفون‌های جدید را تأیید می‌کند.

گزارش‌های دیگری حاکی از آن است که آیفون ۱۶ پرو و ۱۶ پرو مکس با فضای ذخیره‌سازی ۲ ترابایتی عرضه می‌شوند. اپل برای گنجاندن فضای ذخیره‌سازی بیشتر در آیفون‌ها دست‌به‌دامن فناوری موسوم به QLC NAND با چگالی ذخیره‌سازی بیشتر شده است. این فناوری فضای ذخیره‌سازی بیشتر در حجم کوچک‌تر را به‌ارمغان می‌آورد. تنها عیب آن سرعت خواندن و نوشتن کمتر از فناوری TCL NAND است.

درنهایت انتظار می‌رود آیفون ۱۶ و ۱۶ پلاس با تراشه‌ی A۱۸، رم ۸ گیگابایت، دکمه‌ی جدید کپچر در سمت راست و اکشن باتن عرضه شود. سری ۱۶ آیفون سپتامبر ۲۰۲۴ (شهریور و مهر ۱۴۰۳) رونمایی خواهند شد. از قیمت گوشی جدید اپل اطلاعاتی منتشر نشده است.

منبع: دیجیاتو

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.