فناوری جدید اپل برای بازکردن قفل دستگاه‌ها با ضربان قلب اطلاعاتی جدید از عرضه جهانی شیائومی اسمارت بند ۹ + عکس کدمورس جدید همسترکامبت (دوشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۳) + راهنمای کلید مینی‌گیم و کارت‌های امروز همستر چرا کیف پول «نوبیتکس» (NOBITEX) کاربران ایرانی رد فلگ می‌شود؟ کارت‌های امروز راکی ربیت + پاسخ انیگما جدید و سکه‌های مخفی (یکشنبه، ۲۱ مرداد ۱۴۰۳) همراه اول صاحب ۴۰ درصد سهام دیجی‌کالا شد + قیمت گوشی‌های سامسونگ اهداشده به قهرمانان المپیک سر از فروشگاه‌های اینترنتی درآورد کدمورس جدید همسترکامبت (یکشنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۳) + راهنمای کلید طلایی مینی‌گیم و کارت‌های امروز همستر اختلال در پیام‌رسان ایتا (۲۰ مرداد ۱۴۰۳) | به‌روزرسانی: اختلال رفع شد صادرات فناوری در پارک علم و فناوری خراسان رضوی به ۱۰۰ میلیون دلار خواهد رسید راهنمای تماشای بارش شهابی برساوُشی ۲۰۲۴ (۲۱ و ۲۲ مرداد ۱۴۰۳) + بهترین ساعت رصد کارت‌های امروز راکی ربیت + پاسخ انیگما جدید و توکن‌های مخفی (شنبه، ۲۰ مرداد ۱۴۰۳) کدمورس جدید همسترکامبت (شنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۳) + راهنمای کلید طلایی مینی‌گیم و کارت‌های امروز همستر کارت‌های امروز راکی ربیت + پاسخ انیگما جدید و توکن‌های مخفی (جمعه، ۱۹ مرداد ۱۴۰۳) کدمورس جدید همسترکامبت (جمعه ۱۹ مرداد ۱۴۰۳) + راهنمای کلید مینی‌گیم و کارت‌های امروز همستر توکن‌های همسترکامبت بین چه‌کسانی توزیع می‌شوند؟ | آپدیت جدید قسمت AirDrop کارت‌های امروز راکی ربیت + پاسخ انیگما جدید (پنجشنبه، ۱۸ مرداد ۱۴۰۳) سرعت شارژ ردمی نوت ۱۴ از نسل قبلی بهتر می‌شود کدمورس جدید همسترکامبت (پنجشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۳) + راهنمای کلید مینی‌گیم و کارت‌های امروز همستر ایرانسل هم بسته اینترنت رایگان را برای خبرنگاران فعال کرد
سرخط خبرها

فناوری جدید اپل برای بازکردن قفل دستگاه‌ها با ضربان قلب

  • کد خبر: ۲۴۴۵۷۲
  • ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۴
فناوری جدید اپل برای بازکردن قفل دستگاه‌ها با ضربان قلب
ظاهراً اپل به‌دنبال راه نوآورانه‌ای برای بازکردن قفل گوشی‌های آیفون و دیگر محصولات خود است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ طبق گزارش‌های منتشرشده، ظاهراً اپل به‌دنبال راه نوآورانه‌ای برای بازکردن قفل گوشی‌های آیفون و دیگر محصولات خود است. براساس این گزارش‌ها، ظاهراً کوپرتینویی‌ها به‌دنبال راهی هستند که این کار را با شناسایی ضربان قلب انجام بدهد.

قلب هر انسانی ریتم منحصر‌به‌فرد خودش را دارد که اپل‌واچ از طریق سنسور ECG آن را اندازه‌گیری می‌کند. طبق پتنت جدیدی که اپل آن را به ثبت رسانده، ظاهراً غول فناوری به‌دنبال توسعه تکنیکی برای شناسایی کاربران براساس ضربان قلب آنهاست.

با این فناوری درصورت استفاده از اپل‌‎واچ، می‌توانید قفل تمام دستگاه‌های خود را با ضربان قلب باز کنید. این تکنیک در مقایسه با رمز عبور یا اسکن اثر انگشت امنیت را افزایش می‌دهد و به روند احراز هویت شما سرعت می‌بخشد.

برای مثال، در‌حال‌حاضر ابتدا باید اپل واچ خود را با رمز عبور باز کنید تا بتوانید برای بازکردن قفل مک از آن استفاده کنید. اما با این فناوری، می‌توانید از طریق سنسور ECG اپل واچ، قفل مک را بدون نیاز به رمز عبور باز کنید. هرچند در حال‌حاضر در گزارش‌های منتشره گفته شده که این تکنیک به اپل واچ نیاز دارد، این موضوع در آینده ممکن است تغییر کند.

در اپل واچ، سنسور‌های ECG در پشت دستگاه و تاج دیجیتال آن قرار گرفته‌اند؛ چراکه استفاده از الکتروکاردیوگرام به دو نقطه تماس با بدن نیاز دارد. اپل در پتنت جدید خود به رویکردی توجه کرده که تغییری در طراحی آیفون را توصیف می‌کند که به دستگاه اجازه می‌دهد مانند حسگر عمل کند و ضربان قلب کاربر را هنگام نگه‌داشتن گوشی اندازه‌گیری کند.

این پتنت همچنین می‌گوید اپل به‌دنبال راهی است تا از طریق داده‌های ECG بتواند «خلق‌و‌خوی» کاربر را تشخیص دهد؛ برای مثال، به اندازه‌گیری ویژگی‌های قلب حین تمرین ورزشی و پخش خودکار موسیقی متناسب برای فرد اشاره شده است.

منبع: دیجیاتو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->