صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

فرصتی تازه برای خدمت به مشهد

  • کد خبر: ۲۴۳۱۹۱
  • ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۴
فعالیت به‌عنوان «نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر مشهد» را فرصت مهم و مغتنمی برای خود می‌دانم.

مرداد سال ۱۴۰۰ بود که ششمین دوره شورای اسلامی شهر مشهد، برخاسته از جریانی انقلابی، متخصص، متعهد، پایبند به آرمان‌ها و ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و دغدغه‌مند درباره شهر امام مهربانی‌ها، عهده‌دار سیاست‌گذاری و ریل‌گذاری مدیریت شهری در پایتخت معنوی ایران اسلامی شد و شعار «مشهدالرضا (ع)، جهان‌شهر برکت و کرامت» را برگزید تا ضمن توجه ویژه به مشهد، در‌راستای اعتلای نقش بین‌المللی این شهر بیش از‌پیش نقش‌آفرینی داشته باشد.

در این مدت شورای اسلامی شهر مشهد سعی کرده است با برنامه‌ریزی دقیق و کارشناسی و با تکیه بر مسائل و دغدغه‌های شهری، به‌دنبال توسعه متوازن و عدالت‌محور شهر باشد؛ توسعه‌ای بر پایه کرامت و منزلت والای انسانی تا مجاوران بارگاه منور رضوی در کنار برخورداری از سطح مطلوب خدمات، شاهد ارتقای کیفیت زیست شهری خود نیز در هر نقطه از شهر باشند. این مسیر و نگاه را استمرار بخشیدیم و در مقام عمل، با تدوین بودجه و ریل‌گذاری اصولی برای مدیریت شهری، توسعه همه‌جانبه شهر را با اهتمام جدی دنبال کردیم؛ توسعه‌ای که به‌دنبال ایجاد شرایط مطلوب‌تر برای زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی است. 

اما با گذشت سه سال از اعتماد مردم به خادمان خود در شورای شهر، نیمه مردادماه ۱۴۰۳ فرارسید تا شورای ششم وارد سال پایانی فعالیت خود شود؛ سال به‌ثمر‌رسیدن و برونداد عینی و تجلی بارز سیاست‌های شورا در دومین کلان‌شهر ایران اسلامی؛ سالی که از نگاه خود، اساس فعالیت شورای ششم در آن را پرکاری، تعامل، عقلانیت و نوآوری می‌دانم.

اینک که با اعتماد و لطف تعدادی از همکاران شورای شهر، فرصت خدمت در سنگری دیگر را برای همشهریان عزیزتر از جان و زائران امام مهربانی‌ها یافته‌ام، رسالتی به‌مراتب سنگین‌تر و ثقیل‌تر روی دوش خود احساس می‌کنم؛ فرصتی نو برای خدمت در شهر امام‌رضا (ع)، شهر امام مهربانی‌ها و شهری که سالانه میزبان میلیون‌ها زائر و دل‌داده اهل‌بیت (ع) است.

فعالیت به‌عنوان «نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر مشهد» را فرصت مهم و مغتنمی برای خود می‌دانم؛ مجالی برای تقویت تعامل با شهرداری در تمام شئون، ایجاد خلاقیت و نوآوری در موضوعات کاری، بهره‌مندی از عقلانیت و خرد جمعی تخصصی و سیاسی‌اجتماعی برای برون‌رفت از عقب‌ماندگی‌های قبلی و پرکارتر از قبل عمل‌کردن در راه خدمت با تأسی به سیدالشهدای خدمت، شهید رئیسی (ره) عزیز. حال سال چهارم و پایانی ششمین دوره شورای اسلامی شهر در شرایطی آغاز شده که مسئولیتی به‌مراتب‌دشوارتر و سنگین‌تر در قبال شهر و شهرداری مشهد دارم.

مسئولیتی در قبال شهردار و کارکنان خدوم و زحمت‌کش شهرداری مشهد و در قبال پروژه‌هایی که روز‌به‌روز در حال افتتاح است تا کارنامه درخشانی برای مردم مشهد به یادگار بگذارد.

از حاشیه شهر و پهنه‌های فرسوده تا قلب شهر، از مرکز شهر و پروژه‌های روبنایی تا پروژه مهم قطار شهری که به مثابه شهری زیرزمینی در دل شهری دیگر است، از جایگاه و منزلت شورای شهر تا ارتقای امید و انگیزه در بدنه مدیریت شهری. همه اینها را اصول و مبنای عملکردی یک‌ساله خود می‌دانم و مجدانه در این مسیر تلاش خواهم کرد تا شرمنده شهدا و رأی و اعتماد شما مردم شریف شهر آقا امام‌رضا (ع) نباشم.

 در این مسیر پرتلاطم و پرفراز‌و‌نشیب، در کنار عنایات ویژه حق‌تعالی و الطاف ولی‌نعمتمان، نیازمند یاری و همراهی و دعای خیر یکایک شما شهروندان عزیز و زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی هستم. حمایت‌های مستمر شما عزیزان پیوسته بار مسئولیت روی دوشمان را سنگین‌تر می‌کند. حقیر را از دعای خیر خود بی‌بهره نگذارید.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.