رئیس بسیج رسانه خراسان رضوی: هویت رضوی در شورای ششم تثبیت شد شهردار مشهد: بیش از ۸۰۰ معبر و خیابان به اسم شهدا نامگذاری شده است حاجی‌بگلو: خبرنگاران واقعی، خبر و خاطره بد به جا نمی‌گذارند + فیلم تسویه بدهی شهرداری مشهد به بانک آینده درباره تاریخ ۱۰۰ ساله کوچه «چاووش» مشهد | از قبرستان تا بلندمرتبه سازی اعضای کمیسیون‌های شورای ششم شهر مشهد در آخرین سال فعالیت خود مشخص شدند هوای کلانشهر مشهد امروز سالم است (۱۵ مرداد ۱۴۰۳) ۲۰‌هزار بنای فرسوده مشهد در انتظار نوسازی شهروند خبرنگار | گلایه شهروند مشهدی از نحوه آبیاری فضای سبز + پاسخ سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد: رژیم صهیونیستی در مقابل رسانه جبهه مقاومت سر خم کرده است در یکصدوبیست‌ودومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد چه گذشت؟ (۱۵ مرداد ۱۴۰۳) اعمال‌قانون ۲۲۳۵ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۷۱ خودروی متخلف توقیف شدند (۱۵ مرداد ۱۴۰۳) ترافیک پرحجم در بزرگراه شهید سلیمانی، بولوار کلاهدوز و تقاطع شهدا در مشهد (۱۵ مرداد ۱۴۰۳) فرصتی تازه برای خدمت به مشهد ارائه خدمات اسکان ستاد دهه آخر صفر شهرداری مشهد به زائران از ۹ شهریور آغاز می‌شود کیانی: اکران های شهری مشهد در مناسبت‌های مختلف الگوی دیگر شهرها است بغض شهردار مشهدمقدس در نشست خبری برای جان‌باختگان سیل مشهد + فیلم نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: شورای ششم تا پایان دوره‌اش، از شهردار مشهد حمایت می‌کند ترافیک پرحجم در میدان‌های قائم(عج) و استقلال و خیابان‌های منتهی به حرم امام‌رضا(ع) (۱۴ مرداد ۱۴۰۳) اعمال‌قانون ۱۱۷۱ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۳۷ خودروی متخلف توقیف شدند (۱۴ مرداد ۱۴۰۳) نشست خبری شهردار مشهد با اصحاب رسانه | قلندرشریف: هزینه اداره شهر مشهد در هر ماه یک همت است | پروژه‌‌های برزمین‌مانده را به اتمام می‌رسانیم + فیلم حمایت شورای شهر مشهد از گروه‌های جهادی در حاشیه شهر
سرخط خبرها

رئیس بسیج رسانه خراسان رضوی: هویت رضوی در شورای ششم تثبیت شد

  • کد خبر: ۲۴۳۴۰۴
  • ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۰
رئیس بسیج رسانه خراسان رضوی: هویت رضوی در شورای ششم تثبیت شد
رئیس بسیج رسانه خراسان رضوی گفت: در دوره ششم مدیریت شهری اصالت نقش مشهد و اثر هویت و برکت شهر به دست شما سپرده شد و این امر ابتدا با تثبیت هویت رضوی و بعد با کنش‌گری فراملی مهیا می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، مهدی شاد امروز، ۱۵ مردادماه، با حضور در صحن علنی شورای اسلامی شهر مشهد به مناسبت روز خبرنگار ضمن تقدیر از مدیران رسانه‌ای شهرداری مشهد برای انعکاس مناسب اخبار مدیریت شهری و حرکت با افکار عمومی اظهار کرد: در سال‌های قبل تفکری در شورای شهر و شهرداری حاکم بود که معتقد بودند شهر مقدس نداریم که این تفکر هنوز از بین نرفته و مترصد لحظه‌ای است که مدیریت را دوباره به عهده بگیرد و اکنون دارد شبکه خودش را تقویت و اشکالات دوره قبل را لکه‌گیری می‌کند.

وی افزود: در دوره ششم مدیریت شهری اصالت نقش مشهد و اثر هویت و برکت شهر به دست شما سپرده شد و این امر ابتدا با تثبیت هویت رضوی و بعد با کنش‌گری فراملی مهیا می‌شود.

شاد ادامه داد: من از برخی اقدامات عمیق شورای ششم خوشحالم که با همین منطق تثبیت هویت رضوی رخ داد و شهرداری را به هاب دیپلماسی شهری تبدیل کرد.

رئیس بسیج رسانه خراسان رضوی اضافه کرد: سرمان را بالا گرفتیم وقتی هیئت شهرداری مشهد در اجلاس بریکس پلاس شرکت کرد و از برگزاری اجلاس شهرداران سران شانگهای و اجلاس زنان خورشید تشکر می‌کنم. اگر شهرداری مشهد نبود این رویداد از مشهد به جهان مخابره نمی‌شد. همچنین از برگزاری رویداد «رج» و «روایت شهر» که نشان از مسئله‌محوری و نوآوری است تشکر می‌کنم.

شاد با بیان اینکه سازمان بسیج رسانه‌ای خراسان رضوی در کنشگری مسائل راهبردی کنار شورای ششم است، عنوان کرد: ما در انتقال دبیرخانه زنان خورشید به مشهد کنار شما هستیم و آمادگی داریم تا جشنواره ابوذر را که برگ زرین همکاری شهرداری با بسیج رسانه است برای تثبیت هویت مشهد به صورت یک رویداد برگزار کنیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->