صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

اعترافات سارقان بی‌رحم در مورد سرقت از رانندگان تاکسی

  • کد خبر: ۲۴۳۳۷۲
  • ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۵
سارقان بی‌رحمی که ۱۵ راننده تاکسی را برای سرقت بی‌هوش کرده بودند، با هوشیاری پلیس دستگیر شدند.

به گزارش شهرآرانیوز، چندی قبل مرد جوانی به یکی از کلانتری‌های جنوب تهران رفت و به هنگامی که مقابل افسر نگهبان قرار گرفت، گفت: ۲ مسافر را در یکی از خیابان‌های جنوب تهران سوار کردم. این مسافران با دادن آبمیوه مسموم، من را بی‌هوشم کردند و با استفاده از این فرصت، اموالم را از جمله تلفن همراه، کارت‌های بانکی و ۳ میلیون تومان سرقت کردند، در ادامه نیز ماشین به گاردریل برخورد کرد و مجروح شدم، اما پس از ترخیص از بیمارستان سارقان با من تماس گرفتند و در ازای بازگرداندن تلفن همراه، درخواست مبلغ هنگفتی کردند.

با توجه به حساسیت موضوع، کارآگاهان پلیس آگاهی تهران بزرگ بلافاصله وارد عمل شدند و در تحقیقات ابتدایی پی بردند این ۲ سارق حرفه‌ای با همین شیوه و شگرد با سوار شدن به عنوان مسافر، به رانندگان آب میوه مسموم می‌دادند و پس از بیهوشی، اموال با ارزش آنها را سرقت کرده‌اند.

کارآگاهان در گام بعدی با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و اقدامات اطلاعاتی، هویت و مخفیگاه سارقان حرفه‌ای را شناسایی کردند و متوجه شدند که این باند تاکنون دست‌کم ۱۵ راننده تاکسی را هدف سرقت قرار داده‌اند.

تیم پلیسی پس از دریافت این اطلاعات مهم، سرکرده باند به همراه یکی از همدستانش در مخفیگاه مورد نظر دستگیر کردند که در بازرسی از آنجا، بخشی از اموال مسروقه از جمله تلفن‌های همراه، کارت‌های بانکی و مقادیر زیادی پول نقد کشف شد.

متهمان پس از انتقال به دادسرای سرقت در جلسه‌های بازپرسی صراحتاً به سرقت از رانندگان تاکسی با شگرد بی‌هوشی اعتراف و عنوان کردند که به‌خاطر تهیه پول مواد مخدر دست به ارتکاب این جرم زدند.

با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی، متهمان به زندان اعزام شدند و تحقیقات همچنان ادامه دارند.

منبع: تسنیم

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.