واژگونی پراید یک فوتی و سه مصدوم بر جای گذاشت (۱۹ مرداد ۱۴۰۳) سقوط پاراگلایدر در حصارچال کلاردشت + جزییات کشف جسد بی جان یک زن در خودرو همسر| اختلافات خانوادگی خون به پا کرد "آی نور" پیدا نشد | ادامه عملیات جست و جو در شب برای یافتن دختر بچه الیگودرزی سقوط یک فروند هواپیمای مسافربری در برزیل + فیلم (۱۹ مرداد ۱۴۰۳) باند ضرب و فروش سکه‌های تقلبی طلا متلاشی شد پیش بینی پاییزی خشک برای ایران دزدها در کمین گل‌ها| انتقاد شهروندان از سرقت گّل از قبور و سکوت مسئولان! برخورد ۲ موتورسیکلت در خواف با یک فوتی و ۲ مصدوم حریق منزل مسکونی و نجات جان پرندگان زینتی (۱۹ مرداد ۱۴۰۳) حریق چاپخانه مصنوعات پلاستیکی (۱۸ مرداد ۱۴۰۳) مبلغ اقساط وام ضروری بازنشستگان کشوری اعلام شد اعلام نتایج نهایی شرکت کنندگان در آزمون‌های پایه دهم از فساد مالی یقه‌سفیدها تا جرائم سازمان‌یافته مافیایی در جامعه متناسب سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به همان ۳ میلیون تومان ختم شد؟ جزییات درگیری در زندان اوین اعلام شد (۱۹ مرداد ۱۴۰۳) پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (جمعه، ۱۹ مرداد ۱۴۰۳) | کاهش سه‌درجه‌ای دما ادامه تلاش‌ها برای پیدا کردن کودک دو ساله الیگودرزی استاندار خراسان رضوی: هیچ خبرنگاری نباید از مزایای مشاغل سخت و زیان‌آوری این شغل بی‌بهره بماند تاثیر توده‌های عضلانی قوی‌ بر خطر ابتلا به آرتروز جان باختن یک نفر در حادثه سقوط هواپیمای آموزشی در نظرآباد (۱۹ مرداد ۱۴۰۳) مساعدت ویژه پلیس با زائران اربعین | خودروها به‌دلیل خلافی بالا توقیف نمی‌شوند
سرخط خبرها

باند ضرب و فروش سکه‌های تقلبی طلا متلاشی شد

  • کد خبر: ۲۴۴۱۰۷
  • ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۱
باند ضرب و فروش سکه‌های تقلبی طلا متلاشی شد
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بم از دستگیری و شناسایی عوامل فرا استانی شبکه ضرب و فروش سکه‌های تقلبی طلا در شهرستان بم خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، بهنام جعفری‌زاده در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی انجام یکسری اقدامات فنی و پلیسی مبنی بر اقدام فردی کلاهبردار به فروش سکه‌های تقلبی طلا (پارسیان) بلافاصله مامورین انتظامی به محل وقوع جرم اعزام و فرد مورد نظر دستگیر شد.

وی با بیان اینکه پس از دستگیری فرد و انجام تحقیقات تخصصی صحت گزارش تایید و در دستور کار دادستانی قرار گرفت، گفت: با انجام اقدامات اطلاعاتی مشخص شد عامل اصلی این باند یک خانم اهل آذربایجان شرقی است.

وی با بیان اینکه هویت سه نفر از اعضای دیگر این باند شناسایی شده و دستور بازداشت آنان صادر شده است، عنوان کرد: در این رابطه با هماهنگی بانک مرکزی تمامی حساب‌های متهمین پرونده مسدود شده و یک دستگاه خودرو از اعضای این باند توقیف شده است.

دادستان بم گفت: در بازجویی‌های اولیه متهم به فروش و توزیع سکه‌های تقلبی طلا در استان‌های مختلف کشور شهرهای‌های کرمان، رفسنجان و بم اعتراف کرده است.

این مقام قضایی خاطرنشان کرد: طلا فروشی‌ها و مسؤولان خرید و فروش سکه‌های طلا توجه داشته باشند که از هر کسی این نوع منسوجات را خریداری نکنند و در صورت خرید مدارک شناسایی را حتما از آنها دریافت کنند.

منبع: همشهری آنلاین

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->