صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

ضرورتِ جبهه سازی علیه ترور و جنایت

  • کد خبر: ۲۴۳۹۳۶
  • ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۷
بر بریدن دست جنایت تأکید داریم که برای توسعه امنیت ملی یک ضرورت حیاتی است.

خون خواهی فقط یک برگه از انتقامی است که باید ثبت تاریخ کنیم. خون آشامانِ صهیونیست برای تکمیل کردن بانک جنایت خود، به ترور میهمان در خانه ما پرداختند. قطعا اولین تقابل ما باید از جنس رفتار خودشان باشد. خون به خون شستن این جا نه تنها محال نیست بلکه لازم است. هرچند خون شهید پاک و طاهر و حتی مطهر است، اما خون دادن آدمی نما از نجس هم نجس‌تر است، اما قصد قیاس ارزش خون را نداریم که ناشدنی است.

بر بریدن دست جنایت تأکید داریم که برای توسعه امنیت ملی یک ضرورت حیاتی است. به این، اما نباید بسنده کرد. دایره تنبیه را باید وسیع‌تر در نظر گرفت. اینجاست که به ضرورت جبهه سازی تمام ساحتی علیه تروریسم و حامیانشان می‌رسیم. نه فقط جبهه نظامی که جریان مقاومت عهده دار آن است بلکه بر تشکیل و گسترشِ جبهه فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، روانی. تأکید داریم. 

ما شهادت را نه پایان، نه فرصت سوز که آغاز و فرصت ساز می‌شناسیم لذا باید با فرصت شناسی و حتی اغتنام فرصت، همه ظرفیت‌ها را هم راستا کنیم تا داستانِ شوم غصب و ترور و تجاوز و تخریب به نقطه آخر برسد. جبهه مقاومت که با مجاهدان ملت‌های مختلف شکل گرفته است باید همه جوره تقویت شود. 

در کنار این جبهه دفاع از قربانیان تروریسم به ویژه تروریسم پلشتِ دولتی شکل بگیرد و عرصه را با روشنگری رسانه‌ای و فشار افکار عمومی بر جنایتکاران خصوصی و عمومی تنگ کند.

استاندارد‌های چندگانه‌ای که جهان تحت سیطره بنگاه‌های خبرپراکنی صهیونیست در پیش گرفته است باید یگانه شود تا جهان یک پارچه بر ترور و تروریسم بشورد. جبهه مقابله با جنایات جنگی از دیگر صفحاتی است که گشوده شدنش به مثابه یک واجب برای زیست انسانی است. 

همان طور که دیگر جنایتکاران علیه بشریت بر صندلی مرگ نشانده شدند، قاتلان کودکان فلسطینی و تروریست‌هایی که علیه صلح جهانی اقدام می‌کنند هم باید به نقطه پایان زندگی جنایت بار خود برسند.

آنچه در این چند ماه در دادگاه‌های مختلف علیه رژیم کودک کش اتفاق افتاد به قوت ادامه یابد و دیگر کشور‌ها هم به همراهی خوانده شوند. نگوییم نمی‌شود. می‌شود مگر تا اینجا همراهی کردن جهان، پیش از این، قابل تصور بود که امروز تصویر‌های روشنش را در خود آمریکا هم می‌بینیم؟ نهضت رسانه‌ای بر پهنه فضای مجازی می‌تواند دیگر حق طلبان جهان را هم پای کار آورد. همه با هم می‌توانیم جبهه‌ای بسازیم که جنایتکاران را درهم بکوبد. 

بدانیم خون شهید، خون یک فرد نیست که صرفا با قصاصِ قاتلش به پایان برسد. خون انسانیت است که تا هدم رفتار‌های غیرانسانی ادامه دارد. خون حقیقت است که دست از یقه باطل برنمی دارد. خون خداست که تا رهایی بندگان خدا از جور ستم، آرام نمی‌گیرد. این هم یعنی جبهه‌های دیگر باز می‌شود.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.