صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

معاون شهردار و رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: همه اقدامات دهه پایانی صفر باید تا ۲۰ صفر انجام شود و بعد از آن وارد بازدید و رفع نواقص شویم. خدمات‌رسانی ما باید طوری تدارک دیده شود که فقط منتهی به روز‌های پایانی ماه صفر نباشد. 

به گزارش شهرآرانیوز؛ جاوید کیانی امروز، ۲۴ مردادماه، در ستاد دهه آخر صفر که در شهرداری مشهد برگزار شد، اظهار کرد: ستاد دهه پایانی صفر متشکل از ۶ کمیته به دستور شهردار و موافقت ایشان و پیشنهاد ما به جناب شهردار و بررسی کارشناسی تأیید و ابلاغ‌ها انجام و رؤسای کمیته‌ها مشخص شد.

وی افزود: از یکم اردیبهشت ۱۴۰۳ جلسات مربوط به ستاد دهه پایانی صفر به ریاست شهردار و قائم‌مقامی بنده شکل گرفت و جلسات تخصصی با کمیته‌ها برگزار شد. از کمیته‌ها آخرین برنامه‌های دهه پایانی صفر را درخواست کردیم که ارائه دهند و آسیب‌شناسی مسائل و مشکلات سال گذشته انجام و بررسی شد.

کیانی ادامه داد: با توجه به مشکلات و نواقص سال گذشته، در تلاش هستیم امسال آن نواقص را به حداقل برسانیم. انضباط و همکاری بین همکاران شکل گرفت و حوزه تعاملات به نحو بسیار شایسته‌ای افزایش پیدا کرد. کمیته‌ها با هم جلساتی را گذاشتند و یک جلسه هم خدمت شهردار، اعضای شورای شهر، فرماندار و سایر دستگاه‌ها بودیم که نکات لازم و مربوطه اعلام شد.

رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد بیان کرد: امروز دومین جلسه ستاد دهه پایانی صفر به همراه معاونان شهردار، رؤسای کمیته‌ها و شهرداران مناطق انجام شد که برنامه‌ها را ارائه کرده، نقطه نظرات خود را بیان کردند و اصلاحیه زدند که امروز تا فردا این برنامه‌ها رسماً به کمیته‌ها و مناطق ابلاغ خواهد شد. همه برای خدمات‌رسانی شایسته و مطلوب به زائران بارگاه منور حضرت رضا(ع) آماده می‌شویم.

وی خطاب به جلیل بامشکی، معاون زیارت و گردشگری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد، عنوان کرد: چک‌لیستی تهیه و اهم اقدامات را ذکر کرده و تأکید کنید که همه اقدامات تا ۲۰ صفر انجام شود و بعد از آن وارد بازدید و رفع نواقص شویم. خدمات‌رسانی ما باید طوری تدارک دیده شود که فقط منتهی به روز‌های پایانی ماه صفر نباشد. ممکن است زائران تا چند روز بعد هم حضور داشته باشند؛ بنابراین خدمات تا چند روز بعد هم برنامه‌ریزی شود.

کیانی خاطرنشان کرد: زحمات همکاران در مناطق و کمیته‌ها باید به نحو مطلوبی اطلاع‌رسانی شود و به سمع و نظر شهروندان برسد، مخصوصاً در اطراف حرم. رؤسای کمیته‌ها تأکید داشته باشند که اخبار و اطلاعات را به مرکز و مبدأ برسانند. ارتباط مؤثر بین کمیته‌ها می‌تواند هماهنگی‌ها را بالا ببرد.

رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد اضافه کرد: سناریوی بحرانی تدارک ببینید؛ ممکن است شرایط به گونه‌ای شود که حضور زائران فراتر از پیش‌بینی‌های ما شود؛ بنابراین حتماً حالت دومی در نظر بگیرید. هماهنگی بین مدارس، مساجد و سایر دستگاه‌ها در زمینه سرویس‌های بهداشتی داشته باشید. در خصوص نقدینگی برای مناطق از شهردار و آقای زوکی‌نژاد پیگیر هستیم و ان‌شاءالله گشایشی خواهد شد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.